نسخه چاپی

چه كسی هواپیمای مالزیایی را ربود؟

سخنگوی كمیسیون امنیت ملی با بیان اینكه هواپیمای مفقود شده مالزیایی احتمالاً توسط آمریكا ربوده شده است، گفت: در ماجرای این هواپیما نشانه‌هایی‌ برای آغاز توطئه‌ای جدید علیه ایران توسط آمریكا دیده می‌شود.

به گزارش نما ، به نقل از تسنیم، سید حسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به خبرسازی رسانه‌های غربی مبنی بر حضور 2 ایرانی در هواپیمای مفقودشده مالزیایی که بدون گذرنامه وارد پرواز شده‌اند، گفت: ما احتمال می‌دهیم که که ربایش هواپیمای مالزی توسط آمریکایی‌ها صورت گرفته باشد و آنها پشت‌پرده این کار هستند.
او گفت: دلیل این حرف هم آن است که ایران هم‌اکنون سیاست نگاه به شرق را در پیش گرفته و توجه ویژه‌ای به اقتصاد حوزه شرق و جنوب شرق آسیا دارد لذا آمریکا با این کار در تلاش است که در روابط ایران و کشورهای شرق و جنوب شرق آسیا اخلال ایجاد کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی گفت: ما عامل اصلی این ربایش را آمریکایی‌ها می‌دانیم و احتمالاً آنها عواملی را اجیر کرده‌اند تا این کار را برایشان انجام دهند.
نقوی گفت: اسناد منتشره توسط رسانه‌های غربی درباره حضور 2 ایرانی در این پرواز که بدون گذرنامه وارد پرواز شده‌اند جنگ روانی است.
او با بیان اینکه آمریکایی‌ها به صورت مستقیم وارد این عملیات نشده‌اند، گفت: آمریکایی‌ها کسانی را معمولا در اینگونه عملیات‌ها اجیر می‌کنند تا با انجام اقدامات تروریستی، کار را به گردن کشورهای دیگر به ویژه مسلمانان بیندازند.
نقوی گفت: در ماجرای این هواپیما نشانه‌هایی‌ برای آغاز توطئه‌ای جدید علیه ایران توسط آمریکا دیده می‌شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...