نسخه چاپی

پاداش صد میلیونی به مدیران صنایع خودرو؟!

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: مجلس به هیچ وجه افزایش قیمت خودرو در سال 93 را نمی پذیرد و با سوال از وزیر صنعت و مذاكره با دولت و شخص رئیس جمهور سعی در مقابله با گرانی خودرو دارد.

به گزارش نما ، به نقل از خانه ملت، موید حسینی صدر در واکنش به اظهاراتی مبنی بر افزایش قیمت خودرو در سال آینده با توجه به اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها گفت: با توجه به اینکه قیمت دلار با کاهش 30 درصدی به حدود 3 هزار تومان رسیده است انتظار می رود خودروسازان خود را با این شرایط وفق دهند.
نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سال آینده به هیچ وجه افزایش قیمت خودرو نداریم، گفت: جامعه نیز افزایش قیمت مجدد خودرو را نمی پذیرد ضمن اینکه شوک افزایش قیمت در سال جاری همچنان وجود دارد.
او با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولان ذیربط، دولت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان در زمینه قیمت خودرو اقدامات نسنجیده ای در دستور کار خود قرار ندهند، گفت: مجلس به هیچ وجه افزایش قیمت خودرو در سال 93 را نمی پذیرد.
حسینی صدر گفت: مجلس با سوال از وزیر صنعت و مذاکره با دولت و شخص رئیس جمهور سعی در مقابله با افزایش قیمت خودرو دارد.
این نماینده مردم در مجلس نهم، همچنین درباره راه های جبران هزینه های خودروسازان در شرایط اجرای مرحله دوم در سال آینده نیز گفت: ادعای جبران تاثیر فاز دوم هدفمندی در قیمت تمام شده محصولات خودروسازان غیر منطقی است و افزایش قیمت خودرو در سال آینده را موجه نمی دانیم.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: اگرپاداش‌های صدها میلیونی به مدیران این صنعت پرداخت نشود خودروسازان از طریق سرمایه گذاری‌ در بانک ها می توانند هزینه های خود را جبران کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...