نسخه چاپی

جانشین فرمانده كل سپاه مطرح كرد:

«هدف قرار دادن اسرائیل از ۱۴۰۰ كیلومتری»

عکس خبري -«هدف قرار دادن اسرائيل از ???? کيلومتري»

جانشین فرمانده كل سپاه پاسداران، با بیان اینكه دستمان روی ماشه است، گفت: امروز می‌توانیم همه نقاط مورد سلطه رژیم‌ صهیونیستی را با هر حجمی از آتش ویران كنیم. «شكست رژیم صهیونیستی در جنگ های ۲۲ روزه و ۸ روزه، مصداق بارز حجت الهی است.»

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، گفت: اسلام به ما این ظرفیت و نیرو را برای انهدام رژیم‌ صهیونیستی داده تا دست ما برای روز حادثه، از ۱۴۰۰ کیلومتر آن طرف‌ تر روی ماشه باشد.

سردار سلامی، با بیان اینکه هم‌ اکنون، توپخانه برخی کشورها می‌ تواند شهرهای رژیم‌ صهیونیستی را بزند، گفت: برخی از این کشورها، به عنوان لنگرگاه رژیم‌ صهیونیستی عمل می‌ کند، اما این مرزها را نادیده می‌ گیرد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، در «همایش نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی» با بیان اینکه ما امروز می‌توانیم همه نقاط مورد سلطه رژیم‌ صهیونیستی را با هر حجمی از آتش ویران کنیم، تصریح کرد: این اسلام است که به ما این انبساط و قدرت را داده که با این همه فاصله جغرافیایی، به قلوب ملت فلسطین مسلط شویم، اسلام به ما این آرزو و نیرو را می‌دهد که از همین جا نیرو و ظرفیت‌های لازم را برای انهدام رژیم‌صهیونیستی داشته باشیم تا دست‌مان برای روز حادثه روی ماشه باشد.

وی با بیان اینکه جهان اسلام بر بام ژئوپلوتیک عالم ایستاده است، گفت: از 35 سال پیش هنگامی پیشوای بزرگ مسلمانان حضرت امام خمینی(ره) مسلمانان عالم را با تکیه بر آیات قرآنی به جهاد به مستکبران دعوت کرد آنها را از اسارت و بردگی نجات داد.

وی گفت: وقتی که امام (ره) در روزهای سخت مسلمانان جهان را به بازیابی هویت دینی و تاریخی خود دعوت می‌ کرد، جهان اسلام به محیطی سرد و افسرده و منجمد و خاموش به یک صحنه بازی برای استراتژی قدرت‌های سلطه‌گر تبدیل شده بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آن زمان امام (ره) با انقلابی شگفت انگیز اولین پیام تولد جهان جدید، قدرت جدید و تمدن جدید را به نام اسلام در جهان اسلام طنین انداز کرد و وقتی انقلاب امام به پیروزی اولیه خود رسید، نظم ژئوپلوتیک کهن دچار چالش و موج شک جدی شد.

وی به حوادث مصر اشاره کرد و گفت: مصر وقتی بر مدار غیر اسلام به عنوان لنگرگاه امنیتی آمریکا و رژیم‌ صهیونیستی عمل می‌ کرد از یک ژئوپلوتیک مرده و بی روح برخوردار بود. ارزش‌های ژئوپلتیک نیاز به شهرت ایدئولوژیک دارد که ارزش‌های اسلامی نقطه قوی است، چون ارزش‌های خفته و پنهان و منجمد شده ژئوپلتیک را به ظهور می‌رساند و قدرتی که برخواسته از یک جغرافیای اعتقادی پیوسته است را ایجاد می‌کند.

وی به جنگ تحمیلی که علیه ایران اعمال شده بود اشاره و تصریح کرد: مدیریت جنگ هشت ساله جهانی علیه ایران با آمریکا پشتوانه نظامی جماهیر شوروی و حمایت همه‌جانبه اروپا بود و این جنگ طولانی‌ترین و نابرابرترین جنگ قرن بیستم بود. البته ما آن را با موفقیت پشت سرگذاشتیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران، به تحریم‌ های اقتصادی اشاره کرد و با بیان اینکه ما تحریم اقتصادی جهانی را نیز با موفقیت مدیریت کردیم، گفت: نبردهای اطلاعاتی، جنگ روانی، تهاجمات سیاسی، فشارهای فرهنگی و جنگ نظامی که هر کدامشان بزرگ‌ترین قدرت جهانی را از پا درمی‌آورد، اداره کرد و این یک قدرت آشکار الهی برای همه مسلمانان است. بنابراین می‌توان ظرف 35 سال به همه قدرت‌های بزرگ در همه صحنه‌ها جنگید و موفق هم شد.

وی با اشاره به درگیری رژیم اشغالگر قدس با حزب‌الله لبنان، گفت: صحنه درگیری رژیم‌صهیونیستی با حزب‌الله لبنان و شکست آنان در جنگ 22 روزه و 8 روزه را دیدیم و این کار مصداق بارز حجت الهی است.

سردار سلامی تأکید کرد: دشمنان ما امروز در منطقه تحت تعقیب مسلمانان هستند و از این‌رو فکر نکنید که این آمریکاست که تهاجم می‌کند، بلکه آمریکایی‌ها در سطح، تاکتیک و عملیات را انجام می‌دهند و در سطح راهبردی در انفعال قرار دارند و دیگر این آمریکا نیست که در منطقه حادثه‌آفرین است، بلکه مسلمانان هستند که حادثه می‌سازند و آمریکایی‌ها مجبورند در انفعال این حادثه بازیگر باشند، البته نه یک بازیگر مسلط. ضمن اینکه امروز آمریکایی‌ها قدرت عملیات علیه سوریه را از دست داده‌اند و این یک حجت بزرگ برای مسلمانان است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خطاب به شرکت‌کنندگان در همایش نقش دنیای اسلام در هندسه قدرت جهانی، گفت: ما امروز در معرض پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی هستیم. این در حالی است که آمریکایی‌ها مهندسان و دانشمندان ما را در خیابان‌ها ترور می‌کردند.

وی افزود: آمریکا ممکن است در موازنه استاتیک قدرت، مهیب نشان داده شود و آمریکایی‌ها شاید یک قدرت اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و نظامی باشند، اما موازنه استاتیک قدرت یعنی موازنه ساکن اجزای قدرت برای آنها تأییدکننده نخواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...