نسخه چاپی

آشتی تلویزیون با مربی خاندان پهلوی

عکس خبري -آشتي تلويزيون با مربي خاندان پهلوي

رسانه ملی در برنامه ۹۰ با دعوت از مربی نورچشمی خاندان پهلوی به بزرگداشت این مربی سال‌های دهه پنجاه تیم ملی پرداخت و از او به عنوان مربی تیم رویایی ایران یاد كرد.

به گزارش نما به نقل از صراط، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عاقبت با مربی نورچشمی خاندان رژیم گذشته آشتی کرد و با دعوت از حشمت مهاجرانی به دلجویی او پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری صراط، رسانه ملی دوشنبه شب گذشته در برنامه ۹۰ با دعوت از مربی نورچشمی خاندان پهلوی به بزرگداشت این مربی سال‌های دهه پنجاه تیم ملی پرداخت و از او به عنوان مربی تیم رویایی ایران یاد کرد.

جالب است که این بار حشمت مهاجرانی خود حاضر نشد به این برنامه بیاید و ترجیح داد حضور در دبی را بهانه عدم حضور خود در تلویزیون عنوان کند. در ‌‌نهایت این حضور با استفاده از ارتباط تصویری ایجاد شد. در سال‌های اخیر این مربی به طور مداوم در بین ایران و امارات در سفر بوده و به راحتی می‌تواند در برنامه‌های تلویزیونی ایران شرکت کند.

بر اساس این گزارش، حشمت مهاجرانی چند سالی به عنوان مربی اختصاصی رضا پهلوی فرزند ارشد خاندان سلطنتی گذشته در خدمت به دربار مشغول بود. اگرچه از او اظهار نظر رسمی در دفاع از خاندان سلطنتی برجای نمانده است اما همواره او به وفاداری به رژیم شاهنشاهی شناخته شده و از تسهیلات این رژیم برخوردار می‌شد. دریافت ویلای شمال نیز از بابت خوش خدمتی او به این خاندان بوده است.

برنامه ۹۰ همچنین از حسین کازرانی به عنوان بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی آرژانتین دعوت کرده بود اما فردوسی‌پور به شدت از ادبیات او مراقبت می‌کرد! کازرانی به دلیل ادبیات خاص خود پس از انقلاب به ندرت با رسانه‌های کشور مصاحبه داشته است. برنامه ورزشی ۹۰، در ادامه صحنه‌هایی از اردوهای بازیکنان تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ را برای نخستین بار پس از انقلاب به نمایش گذاشت.

تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین با مربیگری حشمت مهاجرانی در حالی که انتظار زیادی از آن می‌رفت با دو باخت و یک تساوی از این جام خداحافظی کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...