نسخه چاپی

سوال از نعمت‌زاده به صحن علنی می‌رود

كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی امروز ضمن بررسی سوال تعدادی از نمایندگان از وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام كرده است توضیحات وزیر قانع كننده نبوده و سوال از نعمت‌زاده به صحن علنی خواهد رفت.

به گزارش نما ، ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با ایسنا در مورد جلسه امروز کمیسیون اقتصادی گفت: طبق برنامه سوال تعدادی از نمایندگان از جمله آقای طلا از وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح شد.

وی در توضیح سوال مطرح شده از وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: سوالات در مورد توزیع سبد کالا و محصولاتی بود که در این سبد عرضه شده بود. بسیاری از نمایندگان به خصوص نمایندگان خطه شمال کشور به این موضوع اعتراض دارند که چرا به جای توزیع برنج خارجی در سبد کالایی که دولت به مردم داده است، برنج ایرانی قرار نداشته است.

نکو ادامه داد: آقای نعمت‌زاده توضیحاتی درخصوص نحوه توزیع سبد و همچنین محصولاتی که در آن بود ارائه کردند اما نمایندگان از توضیحات وی قانع نشدند و بنابراین سوال از وزیر صنایع به صحن علنی ارجاع خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه زمانی سوال در صحن علنی مطرح خواهد شد، گفت: احتمال اینکه سوال قبل از عید اعلام وصول شود بسیار کم است چراکه ما در هفته آینده اصلاح نظام مالیاتی در دستور ار داریم و کار بسیار فشرده خواهد بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...