نسخه چاپی

چكاوك رژیم صهیونیستی در دام افتاد

عکس خبري -چكاوك رژيم صهيونيستي در دام افتاد

مبارزان عزالدین قسام سقوط یك فروند هواپیمایی شناسایی رژیم صهیونیستی را در غرب گذرگاه صوفا در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه را رصد كرده و توانستند به این هواپیما دست یافته و آن را به محل نامعلومی ببرند.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروزسه شنبه اعلام کرد که به یک فروند هواپیمای بدون سرنشین ارتش رژیم صهیونیستی دست یافته است. از این هواپیما برای کارهای شناسایی و جاسوسی استفاده می شود.
یک منبع امنیتی درغزه گفت: مبارزان عزالدین قسام سقوط یک فروند هواپیمایی شناسایی رژیم صهیونیستی را درغرب گذرگاه صوفا در شرق شهر رفح درجنوب نوارغزه را رصد کرده و توانستند به این هواپیما دست یافته و آن را به محل نامعلومی ببرند.
یک سخنگوی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، که یک فروند هواپیمای شناسایی ( Skylark II -چکاوک ) بدون سرنشین این رژیم در جنوب نوارغزه سقوط کرده است. این هواپیمای کوچک که کاربرد آن برای شناسایی و جاسوسی است در سال 2006 عرضه شد که بردی 60 کیلومتری دارد و برای به کارگیری، به وسیله 2 نفر طراحی شده است و در افغانستان وعراق نیز برای جاسوسی اشغالگران استفاده شده است.
این پهپاد را با دست پرتاب می‌کنند و با وزن تقریبی 7 کیلوگرم، در آن تجهیزاتی برای فعالیت در نور کم در طول شب تعبیه شده است، به طوری که در طول فعالیت می‌تواند تصاویر ویدئویی ارسال کند.
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارنوت، علت سقوط این هواپیمای بدون سرنشین ارتش این رژیم درجنوب نوارغزه نقص فنی اعلام کرد..

۱۳۹۲/۱۲/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...