نسخه چاپی

می‌توانستیم بایرن مونیخ را شكست دهیم

ونگر: شكست بازی رفت دلیل حذف‌مان از لیگ قهرمانان بود

عکس خبري -ونگر: شکست بازي رفت دليل حذف‌مان از ليگ قهرمانان بود

سرمربی فرانسوی توپچی‌های لندن اعتراف كرد شكست خانگی تیمش در دور رفت مرحله یك هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دلیل حذف سرخپوشان لندن از این رقابت‌ها بوده است.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، آرسن ونگر پس شکست تیمش برابر بایرن مونیخ و ناکامی توپچی‌ها در صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: در مجموع ۲ بازی، از نظر کیفی و روحیه آرسنال دقیقاً در همان سطحی بازی کرد که نیاز بود. من به روحیه‌ای که مردانم در این بازی نشان دادند افتخار می‌کنم، چون تا پایان بازی هر کاری که از دست‌شان ساخته بود، انجام دادند. در ۲۰ دقیقه پایانی بازی آرسنال موقعیت‌هایی داشت هرچند طبق معمول خبری از ضربه آخر کارساز نبود. با این حال موقعیت‌هایی برای به ثمر رساندن گل داشتیم. در مجموع فکر می‌کنم بازی تحت تاثیر اخراج دروازه‌بان ما در دیدار رفت قرار داشت.

ونگر افزود: بایرن مونیخ تیم خوبی است. ما در بازی رفت ۱۰ نفره شدیم و آن اتفاق کارمان را سخت کرد. ما در آخرین دقیقه بازی رفت یک گل خوردیم آن هم در شرایطی که در حال تلاش برای به ثمر رساندن گل تساوی بودیم. به هر حال فکر می‌کنم که ما به یک تیم خوب باختیم، اگرچه به نظر من آرسنال نشان داد که توانایی بیرون راندن بایرن مونیخ از لیگ قهرمانان اروپا را دارد. در بازی‌های رفت و برگشتی مراحل حذفی، ۱۰ نفره بازی کردن کار بسیار سختی است.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان عنوان کرد: به نظر من میان تیم من و بایرن مونیخ اختلاف زیادی وجود نداشت. ما برابر تیمی بسیار خوب بازی می‌کردیم که فصل گذشته قهرمان این رقابت‌ها شد اما ما توانستیم در خانه این تیم مساوی بگیریم. دیگر چه چیزی می‌توانم بگویم؟ بازی اول را در خانه باختیم و دلیل حذف‌مان هم همان بود. از بابت مسائل زیادی حسرت می‌خورم، چون در مجموع ۲ بازی می‌توانستیم بایرن مونیخ را حذف کنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...