نسخه چاپی

حكم مرگ برای دو متهم تعرض به دختر جوان

دومرد جوان كه دختری را ربوده و مورد آزار جنسی قرار داده ‌بودند با حكم دادگاه كیفری ‌استان تهران به مرگ محكوم شدند.

به گزارش نما به نقل ازشرق، دختری جوان اواسط آذرماه به پلیس خبر داد توسط دو مرد مورد آزار قرار گرفته‌ است.

این دختر گفت: «به‌عنوان مسافر در پردیس سوار تاکسی شدم که به غیر از راننده مرد دیگری هم در آن حضور داشت. راننده مسافر دیگری را هم سوار کرد که آن مرد چنددقیقه بعد پیاده ‌شد. بعد از رفتن مرد مسافر راننده تغییر مسیر داد. به او گفتم نباید این مسیر را برود یکدفعه مردی که روی صندلی شاگرد نشسته‌ بود چاقویی درآورد و سمت من گرفت. بعد خودش را از روی صندلی جلو به عقب انداخت و به من گفت صدایت در نیاید. خیلی ترسیده ‌بودم نمی‌دانستم باید چه کنم گفتم هرچه می‌خواهید به شما می‌دهم فقط اجازه بدهید پیاده ‌شوم.

این دختر گفت: آنها کیفم را گشتند و کارت عابربانکم را پیدا کردند و آن را برداشتند. راننده مقابل دستگاه عابربانک نگه‌ داشت وقتی دیدند پولی در حسابم نیست اجازه ندادند بروم. آنها مرا در محلی خلوت مورد آزار قرار دادند و تهدیدم کردند اگر فریاد بزنم مرا با چاقو می‌کشند خیلی التماس کردم این کار را نکنند اما رهایم نکردند. در آخر وقتی می‌خواستند مرا کنار جاده رها کنند جوانی که نامش نیما بود و روی صندلی شاگرد نشسته‌ بود گفت از من خوشش آمده و شماره‌ تلفنش را داد.

پلیس شماره تلفن را از دختر شاکی گرفت و همزمان او برای معاینه به پزشکی‌قانونی معرفی شد. پزشکان تایید کردند این دختر جوان مورد آزار جنسی قرار گرفته است. شماره‌ای که دختر به ماموران داده‌ بود سرنخی شد تا ماموران نیما و دوستش را شناسایی و بازداشت کنند. آنها به تعرض به دختر جوان اعتراف کردند و گفتند وقتی او سوار ماشین ‌شد تصمیم گرفتند این جرم را انجام دهند.

وقتی دومرد جوان به شعبه 77 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده‌ شدند اتهامشان را انکار کردند و این‌بار مدعی ‌شدند دختر جوان را سوار کردند اما او خودش به رابطه جنسی رضایت داشت. دختر جوان ادعای این دو جوان را رد کرد و گفت اگر قصد داشت رابطه‌ای برقرار کند، سوار تاکسی نمی‌شد.

با تکمیل تحقیقات و تشکیل جلسه رسیدگی، بعد از اینکه نماینده دادستان در جایگاه حاضر شد و کیفرخواست را به اتهام آدم‌ربایی علیه متهمان خواند و درخواست مجازات کرد، شاکی در جایگاه حاضر شد. او یک‌بار دیگر گفته‌هایش را تکرار کرد و خواستار مجازات متهمان شد. او حتی نشانی‌هایی را از متهمان به قضات داد که نشان‌دهنده صحت گفته‌هایش بود.

این دختر گفت: وقتی متوجه شدم دو مرد جوان قصد تعرض به من را دارند سعی کردم از پنجره ماشین خودم را به بیرون پرت کنم و چون تقلا می‌کردم نیما پایم را گاز گرفت تا مجبورم کند در ماشین بمانم. پزشکی‌قانونی هم تایید کرده ‌است جای گازگرفتگی روی پایم ایجاد شده‌ است.

سپس متهمان یک‌‌به‌یک در جایگاه حاضر شدند و هرکدام دیگری را به تعرض متهم کردند و در آخرین ‌دفاع نیز هیچ‌یک اتهام تجاوز را نپذیرفتند.

در پایان هیات قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارکی که در پرونده علیه متهمان وجود داشت هر دو متهم را در جرم تجاوز مجرم شناختند و به اعدام و به‌دلیل آدم‌ربایی به حبس محکوم کردند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...