نسخه چاپی

هواپیمای گمشده مالزی توسط 'جن‌ها' ربوده شده

ناپدید شدن پرواز ام.اچ 370 مالیزیا ایرلاین در مسیر كوالالامپور به پكن با 239 مسافر و خدمه با حاشیه‌های جالبی در عرصه رسانه‌ای همراه شده است. در زمانی كه نیروهای امدادگر و نظامی 9 كشور به مدت چهار روز در حال انجام عملیات برای یافتن اثری از این هواپیما هستند، 'ماهاگورو ابراهیم مت زین' یك پیشگوی مالزیایی، مدعی شد كه هواپیمای گمشده توسط جن‌ها ربوده شده و یك شیء بزرگ سیاه رنگ بر فراز محل سقوط هواپیما در حال پرواز است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، خبرگزاری برناما گزارش داد که این مرد مدعی شده است، توسط یکی از مقامات ارشد دولت برای پیش‌بینی موقعیت هواپیما دعوت شده است و در فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور گفت که از "بامبو" و "قلاب" ماهیگیری برای شناسایی موقعیت هواپیما استفاده می‌کند .وی پس از خواندن دعا گفت که به دلیل سیاهی چشمش پیش‌بینی می‌کند، هواپیما در آب سقوط کرده است اما اطلاعات دقیق‌تر را تا دو روز آینده اعلام می‌کند.

از سوی دیگر فردی به نام "فتحی عبدالهادی" از اهالی منطقه‌ای به نام "کامپونگ مادوک" در ایالت کلانتان مالزی مدعی شد که سقوط یک شیء نورانی را هنگام سقوط به دریا در ساعت یک و 45 دقیقه بامداد شنبه مشاهده کرده است. به نوشته "نیو استریت تایمز"، این فرد 29 ساله گفت است که این شیء نورانی به مدت پنج دقیقه در حال سقوط در منطقه بانچوک در شمال شرقی مالزی در نزدیکی اقیانوس آرام دیده شده است.

یک فرد نیجریه‌ای با نام "تی. بی جاشوآ" نیز در فیلمی که در شبکه‌های ویدیویی انتشار یافته مدعی است سقوط این هواپیمای مالزیایی را پیش‌بینی کرده است. وی در یک پیش‌بینی در 28 ژوئیه سال گذشته میلادی (ششم مرداد سال 92) در مورد سقوط یک فروند هواپیمای آسیایی با بیش از 200 سرنشین اظهارنگرانی کرده و هشدار داده است. وی در این فیلم پیش‌بینی کرده است این هواپیما مدتی پس از برخاستن از فرودگاه دچار سانحه می‌شود و برای این ملت دعا کرد. این ویدیو تاکنون بیش از 228 هزار بازدیدکننده داشته است.


۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...