نسخه چاپی

تمدید ثبت‌نام در دانشگاه ایرانیان!

مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این اعلام كرده بودند كه فعالیت دانشگاه ایرانیان غیر قانونی است و این وزارتخانه آن را به رسمیت نمی شناسد.

سایت رسمی دانشگاه ایرانیان با انتشار مطلبی از احتمال تمدید طرح پیش ثبت نام این دانشگاه خبر داد و اعلام کرد استقبال داوطلبان از طرح پیش ثبت نام چشمگیر بوده است.

به گزارش ایرنا سایت دانشگاه ایرانیان در خبری به استناد معاون آموزشی دانشگاه جامع بین المللی ایرانیان که نامی از وی برده نشده، اعلام کرد: شمار متقاضیان ثبت نام شده دراین طرح بسیار فراتر از حد انتظار مسئولان دانشگاه ایرانیان است.

مسئولین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از این اعلام کرده بودند که فعالیت دانشگاه ایرانیان غیر قانونی است و این وزارتخانه آن را به رسمیت نمی شناسد.

معاون دانشگاه ایرانیان آورده است: با تشکراز حسن اعتماد گسترده به مسئولان دانشگاه ایرانیان با توجه به استقبال فزاینده از طرح پیش ثبت نام تمدید زمان اجرای این طرح در دست بررسی است.

به گفته وی درصورت موافقت هیات رئیسه دانشگاه ایرانیان زمان اجرای طرح پیش ثبت نام از متقاضیان تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد ودکترا تمدید خواهدشد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...