نسخه چاپی

سالار مرادی و سیداحسن علوی از سنندج بهارستانی شدند

مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و كامیاران، سالار مرادی و سیداحسن علوی را به عنوان نمایندگان منتخب خود روانه بهارستان كردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در مرحله نخست انتخابات در 12 اسفند ماه سال گذشته تکلیف 4 نماینده سقز و بانه، بیجار و حسن‌آباد یاسوکند، قروه و دهگلان و سروآباد و مریوان مشخص شد و انتخاب دو نماینده حوزه سنندج، دیواندره و کامیاران به دور دوم موکول شد.

در جریان انتخابات مجلس نهم در 12 اسفندماه سال گذشته، سالار مرادی، سیداحسن علوی، سیدمهدی فرشادان و محمد الله‌مرادی با کسب بیشترین آرا به مرحله دوم راه یافتند.

بر پایه این گزارش و بر اساس آمارهای غیررسمی؛ در مرحله دوم انتخابات سالار مرادی با کسب بیش از 52 هزار و 600 رای به عنوان نفر اول و سیداحسن علوی نیز با بیش از 41 هزار رای به عنوان نماینده دوم مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران انتخاب شدند.

سالار مرادی معاونت و دبیر گروهی سیاسی دانشگاه پیام نور کردستان و سیداحسن علوی سمت‌های شهرداری سنندج و مدیرکلی نوسازی مدارس استان را در کارنامه خود دارند.

استان کردستان با جمعیتی افزون بر یک میلیون و 438 هزار نفر در قالب 10 شهرستان و 5 حوزه انتخابیه دارای شش کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

آرای مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در قالب 385 شعبه ثابت و سیار جمع‌آوری شد.

گفتنی است مردم استان کردستان در این انتخابات هیچکدام از نمایندگان فعلی را انتخاب نکردند.

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...