نسخه چاپی

ورزشگاه خالی در انتظار دیدار ایران-بوسنی

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام كرد با وجود فروش بیش از دو سوم بلیت مسابقات جام جهانی 2014 در كمتر از سه ساعت از آغاز گام دوم از مرحله دوم فروش آنها، بسیاری از بلیت های برخی از مسابقات از جمله دیدار ایران و بوسنی هنوز باقی مانده است.

به گزارش نما، مسابقه روسیه و کره جنوبی دیگر دیداری است که بسیاری از بلیت های آن هنوز فروخته نشده است.

دیدارتیم های ایران وبوسنی روز چهارشنبه 4 تیرماه سال 1392 برگزار می شود.

گام دوم ازمرحله دوم فروش بلیت های مسابقات جام جهانی در حالی از روز چهارشنبه آغازشده است که بر اساس اعلام فیفا، بلیت تمامی مسابقات برزیل در حدود یک ساعت به فروش رسید و بلیت تمامی مسابقات مرحله یک چهارم نهایی و تقریبا تمامی مسابقات دور دوم نیز فروخته شده اند.

در حال حاضر فقط بلیت 15 مسابقه تیم های کمتر شناخته شده در جام جهانی همچنان در دسترس علاقمندان قرار دارد.

فیفا اعلام کرده است در این مرحله حدود 345 هزار بلیت برای تمامی مسابقات به جز دیدارهای افتتاحیه و فینال و همچنین دو مسابقه نیمه نهایی در معرض فروش قرار داده شده است که تاکنون 203هزار و 330 قطعه از آنها فروخته شده است.

بیشترین درخواست ها هم مربوط به تیم های برزیل (143 هزار 85 درخواست)، آمریکا (16 هزار 59 درخواست، استرالیا (5 هزار 357 درخواست)، کلمبیا (4 هزار و 574 درخواست) و آرژانتین (3 هزار و 800 درخواست) بوده است.

فروش بلیت های جام جهانی دراین مرحله باحاشیه هایی هم همراه بودازجمله اینکه مدت زمان طولانی انتظار در فضای مجازی صدای برخی از برزیلی ها را درآورد.

از 3.3 میلیون بلیتی که برای جام جهانی برزیل در دسترس قرار داده شده بود تا کنون 2.3 میلیون بلیت به فروش رفته است که بیشتر آنها را برزیلی ها خریده اند.

همچنین بلیت تمامی مسابقات تیم های انگلیس، آلمان و آمریکا فروخته شده است.

اندکی بعد از آغاز فروش بلیت ها فقط بلیت یک مسابقه از دور دوم در شهر برازیلیا پایتخت برزیل موجود بود که آن هم مدتی بعد فروخته شد.

در حال حاضر فقط بلیت دیدار تیم های نیجریه مقابل بوسنی در شهر کوریتیبا و یونان برابر ساحل عاج در فورتالزا موجود است.

این در حالی است که مسابقات سائوپائولو بزرگترین شهر برزیل زودتر از بقیه میزبان های جام جهانی فروخته شد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...