نسخه چاپی

دنیا پی به حقانیت ما برده است

عکس خبري -دنيا پي به حقانيت ما برده است

عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در دنیا جز رژیم صهیونیستی و تندروهای مخالف جمهوری اسلامی ایران حق را به كشور ما می‌دهند و به حقانیت ما پی برده‌اند و تمدید تحریم‌ها و وضع اضطرار یك دوگانگی بوجود آورده و در مسیر مذاكرات اخلال ایجاد می‌كند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "احمد شوهانی" در خصوص تمدید وضع اضطرار آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران گفت: رویه آمریکایی‌ها به گونه‌ای است که قابل اعتماد نیستند و اینکه ما انتظار داشته باشیم آمریکا کلیه تحریم‌ها را نسبت به ما بردارد یک انتظار محال است.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها باید حسن نیت خود را نشان دهند در صورتی که ما تا پای میز مذاکره با آمریکایی‌ها رفته‌ایم و بر سر مسئله صلح‌آمیز هسته‌ای خویش مذاکره کرده‌ایم و در جهت رفع نگرانی‌ها و دغده‌ها گام برداشتیم.
نماینده مردم ایلام اذعان کرد: آمریکایی‌ها با اینگونه اقدامات به ضرر خود حرکت می‌کنند زیرا در دنیا جز رژیم صهیونیستی و تندروهای مخالف جمهوری اسلامی ایران حق را به کشور ما می‌دهند و به حقانیت ما پی برده‌اند زیرا ایران شفاف‌سازی کرده و قدم‌های خوبی را در مذاکرات برداشته است.
شوهانی تاکید کرد: تمدید تحریم‌ها و وضع اضطرار یک دوگانگی بوجود آورده و در مسیر مذاکرات اخلال ایجاد می‌کند و این ثابت می‌کند که آمریکا قابل اعتماد نیست.
وی افزود: آمریکا در مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران حرفی برای گفتن ندارد زیرا جمهوری اسلامی ایران در جهت رفع ابهام و نگرانی‌ها گام برداشت، بنابراین آمریکا سعی می‌کند مسیر مذاکرات را به سمت حقوق بشر و مسائل دیگر سوق دهد که این جای تاسف دارد.
این نماینده در پایان خاطرنشان کرد: نیت واقعی آمریکایی‌ها حل مسئله نیست زیرا با هر گام رو به جلو و مثبت ما، آنها هم باید یک گام به جلو حرکت کنند اما با تمدید وضع اضطرار نشان می‌دهد که در مسیر مذاکرات، رفتار غیرمنطقی و غیرعقلانی در پیش گرفته‌اند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...