نسخه چاپی

مجلس بزرگداشت "صدام" در دانشگاه ملی بحرین +عكس

عکس خبري -مجلس بزرگداشت "صدام" در دانشگاه ملي بحرين +عکس

مجلس بزرگداشتی با عنوان صدام حسین شهید و فرمانده بزرگ در دانشگاه ملی بحرین برگزار شد.

به گزارش نما به نقل از ابنا، دانشگاه ملی بحرین سالانه مجالس جشنی را برای آشنایی دانشجویان با تاریخ کشورهای اتباع خارجی این کشور برگزار می‌کند ولی امسال این دانشگاه مجلس بزرگداشت یک دیکتاتور معدوم را برگزار کرد.

مجلس بزرگداشتی با عنوان "صدام حسین شهید و فرمانده بزرگ" صبح امروز ـ پنج‌شنبه 22 اسفندماه ـ در سالن "شیخ عبدالعزیز" دانشگاه ملی بحرین در منطقه "الصخیر" برگزار گردید.

این مراسم که رنگ و بوی سیاسی به خود گرفته بود برای تمجید از اقدامات دیکتاتوری که جنایت‌های فراوانی را در حق مردم خود و کشورهای همسایه از جمله ایران و کویت انجام داده بود، برگزار شد.

«سمیره رجب» وزیر اطلاع رسانی بحرین که خود از طرفداران پروپاقرص صدام حسین محسوب می‌شود در این مراسم حضور داشت که نشان از حمایت قاطع رژیم آل خلیفه از دیکتاتور معدوم عراق دارد.

این مراسم با حضور گسترده حضور خانواده‌های بعثی عراق و فدائیان صدام که شناسنامه بحرینی و همچنین دانشجویان این دانشگاه برپا شد.


رژیم آل خلیفه سال گذشته اقدام به جذب و ارائه تابعیت به نیروهای فدائیان صدام نموده و تاکنون بالغ بر یک هزار نفر از این نیروها جذب و پس از انتقال و طی مراحل اداری به عنوان شهروند بحرینی شناخته شده‌اند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...