نسخه چاپی

دیدارهای اشتون كاملا مشخص بود

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا ضمن اعلام اینكه كاترین اشتون می‌خواست قطعا دیدار با سازمان‌های مدنی بخشی از برنامه سفر به ایران باشد گفت: "به خوبی مشخص بود كه این دیدارها در طی این سفر رخ خواهند داد."

به گزارش نما به نقل از تسنیم، مایکل مان، سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، در پاسخ به سؤالی درباره سفر کاترین اشتون به ایران و دیدار وی با برخی از محکومین فتنه 88 گفت: "وی می‌خواست با برخی از سازمان‌های جامعه مدنی دیدار کند و بالاخص علاقه‌مند بود که با فعالین زن ملاقات کند. این ملاقات‌ها در شب شنبه هماهنگ شدند. فکر می‌کنم، به خوبی مشخص بود که این دیدارها در طی این سفر رخ خواهند داد."

وی در ادامه بار دیگر ضمن تأکید بر اینکه مشخص بود اشتون می‌خواست با جامعه مدنی دیدار کند گفت: "وی در تمام سفرهای خود این کار را انجام می‌دهد و این امر نباید برای هیچ کس تعجب آور باشد."

سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در ادامه گفت که اشتون می‌خواست قطعا این [دیدارها] بخشی از برنامه‌های سفر به ایران باشند.

دیدار کاترین اشتون با برخی از محکومین فتنه 88 بازتاب‌های منفی وسیعی در کشومان داشته است.

وزارت امور خارجه ضمن اظهار بی‌اطلاعی از این دیدارها، سفیر اتریش را احضار کرده و مراتب اعتراض کشومان نسبت به برگزاری این دیدارها در سفارت این کشور در تهران را به وی ابلاغ کردند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...