نسخه چاپی

روز پرتاخیرˈهماˈ و نارضایتی مسافران

تاخیر پروازهای هواپیمایی جمهوری اسلامی (ایران ایر) در روز جمعه و پاسخگو نبودن مسوولان، باعث نارضایتی و بلاتكلیفی مردم در پایانه شماره دو فرودگاه مهرآباد شد.

به گزارش نما، اولین پرواز در ساعت 11 و 50 دقیقه صبح به مقصد کرمانشاه و دومین پرواز نیز در ساعت 16 و 10 دقیقه به مقصد مشهد لغو شد.

پروازهای تهران - قشم در ساعت 16 و 20 دقیقه، تهران- بیرجند در ساعت 17 و 10 دقیقه، تهران- یزد در ساعت 17 و 25 دقیقه و تهران- بندرعباس در ساعت 17 و 10 دقیقه از دیگر پروازهای لغو شده امروز جمعه شرکت هواپیمایی ایران ایر است که دلایل تاخیر اکثر آنها مشخص و اعلام نشد.

خبرنگار ایرنا تلاش کرد با رفعتی فر جانشین ایستگاه تهران گفت و گو کند اما وی حاضر به پاسخگویی نشد و مردم در فرودگاه بلاتکلیف ماندند.

به همین دلیل بین کارمندان ایران ایر با مسافران سردرگم بحث لفظی درگرفت ، مردم نمی دانستند با این تاخیر ها چه کنند.

خبرنگار ایرنا در تماس با اطلاعات پرواز فرودگاه مهرآباد موضوع را مطرح کرد و علت را جویا شد.

اپراتور شماره 34 این مرکز ضمن تایید تاخیر پرواز نخست که قرار بود ساعت 11 و 50 دقیقه انجام شود گفت این پرواز به ساعت حدود 22 انتقال یافته و بقیه پرواز ها هم ممکن است با تاخیرهایی انجام شود.

وی در پاسخ به سووال خبرنگار ایرنا که آیا تاخیر تا این اندازه و چندین پرواز ، عادی است گفت : شما دنبال چه هستید ؟ بله عادی است.

بعد از قطع شدن این مکالمه خبرنگار ایرنا مجددا شماره اطلاعات پرواز را گرفت و با ارایه اطلاعات پروازهای تاخیری ، با پاسخ های ضبط شده مواجه شد:

پرواز ساعت 16 و 10 دقیقه به مقصد مشهد به دلیل تاخیر در ورود کنسل شده است.

پرواز تهران - قشم در ساعت 16 و 20 دقیقه کنسل شد.

پرواز تهران- یزد در ساعت 17 و 25 دقیقه به دلیل عملیات شرکتی در ساعت 20 و 25 دقیقه انجام شد.

پرواز 17و 10 دقیقه به بیرجند ساعت 20و 54 دقیقه انجام شد.

پرواز اردبیل ساعت 19 و 40 کنسل شد.

و .....( بقیه پروازها نیز پاسخ های مشابه )

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...