نسخه چاپی

بارش برف و باران در ۷ استان كشور

رئیس مركز كنترل ترافیك راهنمایی و رانندگی از انسداد تعدادی از جاده‌های كشور به علت طغیان رودخانه‌ها و بارش برف و باران در استان‌های خراسان جنوبی، مركزی، خوزستان، هرمزگان، گیلان، مازندران و اصفهان خبر داد.

به گزارش نما، سرهنگ محمدحسین حمیدی، رئیس مرکز کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.

وی گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی در محورهای محور داران - الیگودرز و محور کاشان - قم در استان‌ اصفهان و ارتفاعات هراز در استان مازندران بارش برف ادامه دارد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور افزود: در تمامی محورهای استان‌های خراسان جنوبی، مرکزی، خوزستان، هرمزگان، گیلان (محورهای فومنات و چابکسر) بارش باران جریان دارد.

وی همچنین از انسداد تعدادی از جاده‌های کشور به علت سیلاب خبر داد و گفت: محور شهداد - دیهوک در استان کرمان از ساعت ۲۲ روز جمعه به علت جاری شدن سیل تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

حمیدی ادامه داد: محور فرعی دلگان - ذهکلوت در استان سیستان و بلوچستان نیز از ساعت ۲۰ روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود است.

وی یادآور شد: محور ایرانشهر - رودبار در استان کرمان از ساعت ۱۷ روز جمعه به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور تاکید کرد: محور نهبندان - زابل و نهبندان - شهداد در استان خراسان جنوبی از ساعت ۱۷روز گذشته به علت طغیان رودخانه‌های محلی و آب گرفتگی تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...