نسخه چاپی

واكنش پروین به خبر مذاكره در مانتو فروشی!

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در صورت موافقت وزارت ورزش و جوانان با قرارداد باشگاه و اسپانسر فصل آینده، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیكنان پرداخت خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از فارس علی پروین اظهار داشت: پس از مذاکرات چند هفته‌ای با مدیران بانک رسالت که با حضور اعضای محترم هیأت مدیره و قائم مقام باشگاه پرسپولیس برگزار شد، با این بانک به عنوان اسپانسر فصل آینده به توافق رسیدیم و آنها قبول کردند که نیمی از مبلغ قرارداد را در مقطع کنونی به باشگاه پرداخت کنند تا مشکلات مالی تیم و باشگاه حل و فصل شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: فقط می‌توانم بگویم مبلغ قرارداد ما با بانک رسالت برای فصل آینده رکورد اسپانسر پیراهن را شکسته و این مبلغ قابل توجه است. بر اساس توافق موجود، ما می‌توانیم مشکلات مالی بازیکنان و تیم را تا حد زیادی حل و فصل کنیم.

پروین در ادامه خاطرنشان کرد: رقم توافق و قرارداد بی‌سابقه بوده و با مشارکت هواداران در این طرح، افزایش چشمگیرتری هم خواهد یافت. ما در سایه این توافق، مطالبات چندین ماهه کارکنان باشگاه و مشکل سند خودروی بازیکنان را حل و فصل کردیم اما به نظر می‌رسد با توجه به فرایند خصوصی‌سازی پرسپولیس و واگذاری سهام باشگاه موانعی بر سر راه امضای این قرارداد بوجود آمده است. بر این اساس ما هم منتظر موافقت وزارت ورزش و جوانان هستیم. در صورتی که وزارت اجازه اجرای این قرارداد را صادر کند، حداقل چهار میلیارد تومان از مطالبات بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد تا مشکلات مالی تیم که امان بازیکنان را بریده و دردسرهایی را برای آنها بوجود آورده است را حل و فصل کنیم.

وی تصریح کرد: تا همین جای کار از همکاری و یاری وزارت ورزش و جوانان ممنون بوده و تشکر می‌کنیم. امیدواریم با موافقت وزارتخانه بتوانیم این قرارداد را اجرایی کرده و مشکلات را حل کنیم.

پروین همچنین درباره شایعه جلسه با محمد مایلی‌کهن و داریوش مصطفوی در مانتو فروشی و مذاکره با چند بازیکن برای فصل بعد گفت: بابت رواج این شایعات بسیار متاسفم و نمی‌دانم چه باید بگویم. من که اهل شکایت از رسانه‌ها نبودم اما نمی‌دانم این شایعه‌پردازی‌ها بر چه اساسی صورت می‌گیرد. بنده با هر کسی بخواهم جلسه داشته باشم، این کار را در باشگاه انجام می‌دهم و نیازی نیست که کسی را جای دیگری ببینم. همین آقای مصطفوی را چهار، پنج ماه است ندیدم و مایلی‌کهن را هم پس از آن جلسه پیشکسوتان ندیده‌ام. در این مدت جز حل مشکلات مالی تیم و باشگاه و پیدا کردن راه حل برای آنها به هیچ چیز دیگری فکر نکرده‌ام. هیچ یک از این شایعات به قدر ذره‌ای صحت ندارد و من باید بگویم در صورت تکرار چنین شایعاتی اقدام قانونی خواهیم کرد. چرا که این شایعات با هدف تخریب روابط مدیر عامل باشگاه و سرمربی تیم و ضربه زدن به تیم و بازیکنان صورت می‌گیرد. به این ترتیب نمی‌توانم فقط به تکذیب شایعات قناعت کنم و ناچار خواهیم بود برای جلوگیری از تکرار این شایعات دست به اقدامات قانونی بزنیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...