نسخه چاپی

ماقات های دزدانه در كمتر از دو ماه

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: مومن از یكجا، دوبار گزیده نمی‌شود، اما در كمتر از دوماه هیئت‌های اروپایی دو ملاقات "دزدانه" با فتنه‌گران را در كمتر از دوماه ترتیب دادند.

به گزارش نما ، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر امروز پارلمان دراخطار قانون اساسی به استناد اصول 67 ، 152 ، 153 و 154 قانون اساسی اظهار داشت: براساس این اصول قانون اساسی قسم یاد کرده‌ایم که حافظ استقلال کشور باشیم و این اصول برحفظ استقلال کشور تصریح می‌کند.
وی ادامه داد: در احادیث داریم که یک مومن از یک جا ، دوبار گزیده نمی‌شود. اما در حالی که کمتر از دو ماه از اقدام برخلاف شئونات دیپلماسی هیئت پارلمان اروپا در دیدار با دو نفر که مردم وطن فروشی آنها را تایید می‌کنند گذشته است، اشتون می‌آید و دزدانه ملاقاتی را انجام می‌دهد که مردم نیز وطن فروشی افرادی که با آنها ملاقات می‌کنند را تایید می‌کنند.
نماینده مردم شاهین شهر تصریح کرد: به وزارت خارجه ، وزارت اطلاعات و کشور تذکر می‌دهم که حد یقف این اقدامات کجاست؟ چه می‌شود که تاکنون دوبار انجام شده است، اما هیچ اقدام مناسبی صورت نگرفته و ما واقعا جواب موکلین خود را نمی‌توانیم بدهیم و مردم مرتب سوال می‌کنند که مجلس در این ارتباط چه کار می‌کند.
حاجی دلیگانی در ادامه گفت: آقای لاریجانی از شما استدعا میکنیم براساس ماده 110 به مسئولین محکم متذکر شوید و از آنها بخواهید که این اقدامات را متوقف کند و همچنین پاسخگو باشند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...