نسخه چاپی

هشدار رهبر انقلاب درباره عدم اعتماد به غرب اثبات شد

عکس خبري -هشدار رهبر انقلاب درباره عدم اعتماد به غرب اثبات شد

كارشناس مسائل بین‌الملل گفت: با توجه به تجربه گران‌سنگی كه مقام معظم رهبری نسبت به كشورهای غربی دارند ایشان مدت‌هاست هشدار می‌دهند كه نباید فریب غربی‌ها را خورد و نسبت به این تبلیغات رسانه‌های غربی دلخوش بود.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حسن هانی‌زاده کارشناس مسائل بین‌الملل به گزارش احمدشهید و اظهارات بانکی‌مون اشاره‌کرد و ‌اظهار داشت:‌ با توجه به تجربه گران‌سنگی که مقام معظم رهبری نسبت به کشورهای غربی دارند ایشان مدت‌هاست هشدار می‌دهند که نباید فریب غربی‌ها را خورد و نسبت به این تبلیغات رسانه‌های غربی دلخوش بود.
این کارشناس مسائل بین‌الملل با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب همیشه نسبت به سیاست‌های آمریکا و غرب نظر مساعدی نداشتند، تصریح‌کرد: اکنون نیز نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده‌اند، مشخص شده است و ایشان به خوبی چهره واقعی غرب و آمریکا را برملا کردند و هشدار ایشان درباره عدم اعتماد به غرب اثبات شد.
وی در ادامه به شرایطی که بر جامعه جهانی حکم‌فرماست، اشاره و اضافه‌کرد: در حال حاضر شاهد تقابل روسیه و غرب هستیم؛ درواقع آمریکا و غربی‌ها می‌خواهند روسیه را تضعیف کنند و به موازات این مسئله تلاش می‌کنند با اعمال تحریم‌ها علیه ایران، تضعیف ایران را نیز دنبال کنند.
وی بر همین اساس حقوق‌بشر را ابزار آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خانم اشتون در سفر به تهران فراتر از برنامه تعریف شده و فرایند‌های روابط بین‌الملل در مسائل داخلی ایران دخالت کرده که باید با واکنش دستگاه دیپلماسی ایران همراه می‌شد.
هانی‌زاده با تأکید بر اینکه آمریکا و غرب در صدد هستند از طریق ایجاد فشار بر جمهوری اسلامی ایران سیاست‌های خود را در روسیه، لبنان و منطقه اعمال کنند، افزود:‌مسئولان باید بدانند که حقوق بشر بهانه‌ای بیش نیست.
این کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد:‌ ایران باید در سیاست‌های خود نسبت به آمریکا، غرب، و موضوع هسته‌ای بازنگری کند و یک فرآیند زمانی را برای رفع تحریم‌ها مشخص کند تا اگر غربی‌ها در طول این مدت تحریم‌ها را برنداشتند ایران به فعالیت هسته‌ای و غنی‌سازی 20درصد بازگردد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...