نسخه چاپی

متلاشی شدن تكفیری‌ها در یبرود +تصاویر

سخنگوی جبهه النصره اعترا ف كرد كه با پیشروی ارتش سوریه و سیطره آن بر یك موضع در منطقه العقبه كه مناطق زیادی را در تیررس ارتش قرار می‌دهد، افراد مسلح جبهه النصره از برخی مناطق عقب نشینی كردند.

به گزارش نما ، واحدهای ارتش سوریه مناطق جدیدی را در شرق شهر یبرود در کوههای قلمون در ریف دمشق از سیطره گروه های مسلح خارج کردند.

منابع سوری اعلام کردند خطوط دفاعی گروه‌های مسلح در شماری از مناطق اطراف یبرود متلاشی شده است. به گفته منابع نظامی سوری، افراد مسلح به سمت شهرک رنکوس در حال فرار هستند.

«ابوعزام الکویتی» معاون سرکرده جبهه النصره در قلمون که مسئول ربودن راهبه‌های معلولا بود در درگیری با ارتش سوریه کشته شده است.

«حسین ملاح» گزارشگر المنار در این باره گزارش داد: ارتش سوریه وارد پایگاه‌های شورشیان در حومه یبرود شد و به بزرگترین پیشروی خود از زمان آغاز عملیات در منطقه وسیع و کوهستانی قلمون دست یافت.

منابع نظامی سوری گفتند نیروهای ارتش در حال پیشروی در مناطق شرقی یبرود هستند و قصد دارند این شهر را از هر سو محاصره کنند. شمار زیادی از افراد گروه های مسلح از جمله شماری سوری و تونسی و لبنانی در درگیری های جدید کشته شده اند.

خطوط دفاعی گروه های مسلح در برخی مناطق اطراف یبرود از هم پاشیده است و سخنگوی جبهه النصره به موج فرار افراد مسلح از این منطقه اعتراف کرده است.

این سخنگو که «عبدالله عزام الشامی» نامیده می شود در صفحه خود در تویتر نوشت با پیشروی ارتش سوریه و سیطره آن بر یک موضع در منطقه العقبه که مناطق زیادی را در تیررس ارتش قرار می‌دهد، افراد مسلح جبهه النصره از برخی مناطق عقب نشینی کردند.

اختلافات شدیدی بین جبهه النصره و دیگر گروه‌های مسلح در منطقه قلمون بروز کرده است. سخنگوی جبهه النصره گروه‌هایی را بدون ذکر نام آنها «منافق» و «سست عنصر» توصیف کرد و گفت: آنها برای توجیه فرار خود از جبهه های جنگ، شایعاتی پخش می کنند.

گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروهای ارتش سوریه در مناطقی در محور فلیطه به رنکوس ایجاد کرده اند تا افراد مسلح فراری را به دام اندازند.

resized_521188_963.jpg

resized_521189_674.jpg

resized_521193_798.jpg

resized_521190_327.jpg

resized_521197_493.jpg

resized_521201_713.jpg

۱۳۹۲/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...