نسخه چاپی

زورگیری از رانندگان خودرو‌های مدل بالا

پسرانی كه با بستن راه خودرو‌های مدل بالا با تهدید قمه و ضرب و شتم از رانندگان زورگیری می‌كردند، توسط پلیس در كوچه بن بست دستگیر شدند.

به گزارش نما به نقل از ابتکار، ساعت 22:30 جمعه شب حسب اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران بزرگ مبني بر زورگيري در آدرس ميدان ابوذر بلافاصله گشت 110 اين يگان به محل اعزام شدند.

پس از حضور ماموران در محل شخصي به هويت مجيد اعلام داشت: بنده با خودروي سانتافه شخصي خود در حال حرکت بودم که ناگهان راننده و سرنشينان يک دستگاه خودرو پرايد سفيد رنگ در آدرس فوق جلوي خودرو بنده را گرفته و با تهديد قمه از داخل داشبورد مبلغ 3 ميليون تومان وجه نقد را برداشته و متواري گشتند.

به دنبال اين موضوع ماموران ضمن بررسي موضوع و اطمينان از صحت گفته‌هاي مالباخته پرونده‌اي در رابطه با سرقت به عنف و زورگيري تشکيل و با هماهنگي مرکز پيام طرح مهار را در دستور کار قرار گرفت. عمليات گشت‌زني‌هاي هدفمند آغاز شد و ساعت 00:45 خودرو توسط يکي از واحدهاي گشت خودروي در خيابان اکبر سوري شناسايي و يکي از سرنشينان به هويت اشکان در جلوي منزلشان دستگير و ديگر سرنشيان آن که دو تن بودند با رويت واحد گشت با يک دستگاه موتورسيکلت از محل متواري شدند که توسط عوامل موتور سوار تحت تعقيب قرار گرفتند و سرانجام پس از تعقيب و گريز پليسي به مدت 30دقيقه متهمان در خيابان شهسوار جنوبي با شليک 3 تير هوايي در يکي از کوچه‌هاي بن بست محله ابوذر دستگير شدند.

رئيس کلانتري 161ابوذر رئيس سرگرد دلاور القاصي مهر گفت: متهمان پس از انتقال به کلانتري تحت بازجويي‌هاي فني قرار گرفتند که به چندين مورد زورگيري از رانندگان اعتراف کردند. گفتني است در اين زمينه پرونده اي تنظيم و براي تحقيقات بيشتر همه متهمان در اختيار کاراگاهان پايگاه هشتم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...