نسخه چاپی

پزشكیان: برای اعتدال شاخص تعریف كنید

برخی امروز می خواهند جا بیاندازند كه اصلاح طلب یعنی تندرو یا برعكس اصولگرا یعنی افراط، حال آنكه باید برای اعتدال شاخص تعریف كرد و براساس شاخص دربار افراد نظر داد.

به گزارش نما ، به نقل از مثلث آنلاین، مسعود پزشکیان درباره بازگشت اصلاح طلبان به عرصه اجرایی کشور و نقش آنها در دولت روحانی، گفت: یک اصلاح طلب می تواند اعتدالگرا و یک اصولگرا می تواند یک فعال معتدل باشد بنابراین نباید حکم کرد که چون کسی اصلاح طلب است پس در جرگه اعتدالیون جایی ندارد.
وی افزود: برخی امروز می خواهند جا بیاندازند که اصلاح طلب یعنی تندرو یا برعکس اصولگرا یعنی افراط، حال آنکه باید برای اعتدال شاخص تعریف کرد و براساس شاخص دربار افراد نظر داد.
نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: هم اکنون مدیریت و نقد مدیریت در کشور شاخص محور نیست، روزی یک نفر را آنقدر بزرگ می کنند که گویی از صدر اسلام تا امروز اصلا چنین آدمی سرکار نیامده، 2سال نگذشته طوری القاء می شود که از این آدم بدتر در کشور وجود ندارد.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا روحانی توانسته اعتدال را تعریف کند، تصریح کرد: هنوز خیلی زود است که در این باره بتوان قضاوت کرد، هم اکنون عده ای می خواهند فضای کشور را ناآرام کنند تا دولت ناکارآمد جلو کند.
وزیر بهداشت دولت خاتمی تأکید کرد: نحوه انتصاب مدیران در دولت یازدهم را نمی توان شاخص قضاوت اعتدال قرار داد زیرا هنوز انتصابات در این دولت کامل نشده است اما در مجموع هیچ چیزی را نباید مطلق تصور کرد چون اعتدالگرا واقعی به این سادگی پیدا نمی شود بلکه باید افراد در چارچوب آموزش و نظارت خود را به شاخص اعتدال نزدیک کنند وگرنه این تعداد مدیر اجرایی که بخواهند معتدل فکر کنند معتدل بیاندیشند و براساس معیارهای اعتدال عمل کنند به این سادگی یافت نمی شوند.
وی اصلاحات را لازمه رسیدن دولت روحانی به اهداف چشم انداز خواند و ادامه داد: دولت باید اصلاحاتی فکر کند یعنی هر روز بکوشد تا از روز قبل برای اجرای عدالت، ارتقای کیفیت و کاهش هزینه بهتر باشد هر کس این کار را نکند دیوانه است بالاخره باید کاری کرد تا با هزینه کمتر کارایی بیشتر در کشور رقم بخورد.
پزشکیان درباره بازگشت تندروهای اصلاح طلب به عرصه اجرایی کشور، تأکید کرد: تندروی در هر جهتی چه چپ و چه راست غلط و اعتدال راه درست است اما برای اظهارنظر در این باره باید با زبان عدد و رقم حرف زد نه آنکه دنبال تهمت زدن و صفر و صد کردن مسائل بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...