نسخه چاپی

قربانی كردن گوسفند زیر پای بازیكنان استقلال

گزارش تمرین امروز استقلال

به گزارش نما به نقل از تسنیم ، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز سه‌شنبه مقابل الجزیره امارات از ساعت 16:30 امروز (یک‌شنبه) در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* امیرحسین صادقی که در دیدار مقابل الریان قطر از ناحیه بینی مصدوم شده بود، پس از چند روز غیبت از امروز در مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال شرکت کرد. پیش از آغاز تمرین 2 رأس گوسفندی که توسط صادقی به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آورده شده بود، قربانی شد. مدافع استقلال اعضای کادر فنی و بازیکنان را دور هم جمع کرد و از آنها خواست خون این قربانی‌ها را به پای خود بزنند تا چشم نخورند!

* صادقی پس از صحبت با دکتر امین نوروزی با ماسک تمرین کرد تا مجدداً آسیبی به بینی‌اش وارد نشود.

* دکتر نوروزی در خصوص وضعیت مصدومان تیم استقلال اظهار داشت: امروز از آرش برهانی تست می‌گیریم اما هنوز وضعیت سیاوش اکبرپور مشخص نیست که به دیدار مقابل الجزیره می‌رسد یا نه. آندرانیک تیموریان نیز همچنان نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.

* سیاوش اکبرپور و آندرانیک تیموریان در تمرین امروز استقلال غایب بودند. سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده نیز به دلیل تصادفی که در اتوبان نیایش رخ داده بود در ترافیک گرفتار شده و با 40 دقیقه تأخیر در تمرین حضور یافتند.

* امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین بازیکنان را دور هم جمع کرد تا با آنها در خصوص دیدار سه‌شنبه مقابل الجزیره امارات صحبت کند. سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌های خود به شاگردانش گفت: لیگ قهرمانان آسیا برای ما از روز سه‌شنبه آغاز می‌شود. ما دیگر جای اشتباه نداریم و در دیدار مقابل الجزیره هر چه که در توان دارید، بگذارید. درست است که در 2 بازی قبلی با غیرت بازی کردید و توپ‌های‌تان با بدشانسی تبدیل به گل نشد اما بی‌دقت هم بودید.

وی افزود: تجربه‌ام به من می‌گوید که اگر سه‌شنبه پیروز شوید می‌توانید از گروه‌تان صعود کنید، پس توکل‌تان به خدا باشد و در زمین تمرکز داشته باشید.

* باد شدیدی به هنگام تمرین می‌وزید که کار را برای خبرنگاران حاضر در محل تمرین دشوار کرده بود.

* حدود 20 هوادار در تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند که بیشتر صحبت آنها درباره بازی استقلال مقابل الجزیره امارات بود.

* شروع تمرین امروز آبی‌پوشان گرم کردن زیر نظر حاج‌قاسم و آقاوسط در 3 گروه بود. پس از انجام این 2 بخش ستار همدانی به تشریح چگونگی کارهای تاکتیکی پرداخت و اینکه بازیکنان باید در بخش مرور کارهای تاکتیکی استفاده از فضاهای زمین و فوتبال تحت فشار را انجام دهند.

* آندرانیک تیموریان که روز گذشته به تمرین استقلال آمده و با شوخی‌هایش حال و هوای بازیکنان را عوض کرده بود امروز نیز در اواسط تمرین به زمین شماره 2 آمد و با برخی بازیکنان و مربیان استقلال صحبت کرد.

* پژمان نوری همراه فرزندش در تمرین شرکت کرده بود که باز هم مانند روزهای گذشته بازیکنان استقلال با فرزند او بازی می‌کردند.

تیم فوتبال استقلال در سومین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف الجزیره امارات می‌رود. این آخرین دیدار استقلال در سال 92 است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...