نسخه چاپی

بنزین و هتل در نوروز ۹۳ گران نمی‌شود

معاون رئیس جمهور ادامه داد: دولت می‌توانست دوبار قیمت بنزین را افزایش دهد؛ اما به‌ خاطر رفاه حال مردم، این كار را نكرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود سلطانی فر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در برخی شهرها هتل‌ها 15 تا 40 درصد تخفیف می‌دهند، اظهار داشت: هتل‌ها تمکین کرده‌اند که در تعطیلات نوروز، افزایش قیمت نداشته باشند.

وی افزود: مردم چند ماهی است که از بنزین با نرخ ارزان استفاده می‌کنند دولت طبق مصوبه‌ مربوط به یارانه‌ حامل‌های انرژی، باید 38 درصد قیمت بنزین را افزایش می‌داد، ولی این اتفاق نیفتاد. براساس بودجه‌ سال 93، باید قیمت بنزین از ابتدای سال افزایش می‌یافت که این اتفاق هم نمی‌افتد. بنابراین مردم در نوروز مانند سال‌های قبل از صدها لیتر بنزین با همان قیمت سابق می‌توانند استفاده کنند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: دولت می‌توانست دوبار قیمت بنزین را افزایش دهد؛ اما به‌ خاطر رفاه حال مردم، این کار را نکرد.

سلطانی فر درباره توزیع سفر هم گفت: توزیع سفر، کاری دستوری نیست. این، یک مسئله‌ شخصی است و نمی‌توان به مردم تکلیف کرد ولی خواهش من از مردم این است که در روزهای نخست تعطیلات، برای رفتن به سفر تأمل کنند تا بخشی از بار ترافیکی سبک‌تر شود. در انتهای سفر نیز بازگشت را به روزهای آخر موکول نکنند تا ترافیک سنگین نشود.

سلطانی‌فر درباره شارژ سفرکارت‌ها نیز تصریح کرد: سفرکارت شارژ نمی‌شود.

وی درباره‌ نظارت‌ها در تعطیلات نوروزی گفت: در حال تکمیل نظارت‌ها هستیم و بازرسی‌ها نیز از مراکز خدماتی در حال انجام است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...