نسخه چاپی

ربودن زن جوان در مرخصی خارج از زندان

مجرم سابقه دار پس از گرفتن مرخصی از زندان درنقش مسافركش ظاهر شد و با ربودن زن جوانی، او را طعمه وسوسه‌های شیطانی خود كرد.

به گزارش نما به نقل از همشهری، حدود 2هفته پیش زن جوانی نزد مأموران پلیس پیشوای ورامین رفت و پرده از ماجرای یک آدم‌ربایی برداشت.

او گفت: غروب روز گذشته از محل کارم در پیشوای ورامین خارج شدم تا به سمت خانه‌ام بروم. کنار خیابان منتظر ماشین ایستاده بودم که یک خودروی پراید مقابلم توقف کرد. به تصور اینکه راننده آن مسافرکش است سوار ماشین شدم اما در بین راه ناگهان مرد راننده درهای ماشین را قفل کرد و تغییر مسیر داد.

وقتی اعتراض کردم با چاقو تهدیدم کرد که اگر حرفی بزنم مرا می‌کشد. من هم از ترس جانم سکوت کردم.

وی ادامه داد: راننده که پسر جوانی بود به سمت یکی از روستاهای پیشوا رفت و در بیابان‌های اطراف مرا مورد آزار و اذیت قرار داد. وی همچنین طلا، پول و موبایلم را سرقت کرد و بعد از آن مرا از ماشین بیرون انداخت و فرار کرد. در تاریکی شب فقط توانستم 2رقم از شماره پلاک آن را به‌خاطر بسپارم و بعد از آن به سختی توانستم خودم را به خانه برسانم و برای شکایت به اداره پلیس بیایم.

با این شکایت تیمی از مأموران پلیس پیشوا، تحقیقات خود را برای شناسایی متهم پرونده آغاز کردند. تنها سرنخ 2رقم از شماره پلاک خودروی آدم ربای فراری و تصویر چهره نگاری او بود که شاکی در اداره پلیس آن را ترسیم کرده بود.

کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات به بررسی آلبوم عکس مجرمان سابقه دار پرداختند و موفق شدند متهم تحت تعقیب را شناسایی کنند. وی که پسر جوانی به نام جمال بود پیش از این بارها به اتهام آزار و اذیت، شرارت و سرقت دستگیر شده و به زندان رفته بود.

بررسی‌ها نشان می‌داد که جمال به تازگی با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده و مجددا سراغ خلاف رفته بود.

در ادامه مأموران پاتوق‌های این متهم سابقه دار را زیرنظر گرفتند تا اینکه اواخر هفته گذشته موفق شدند او را دستگیر کنند.

این متهم در بازجویی‌های نخست خود را بی‌گناه دانست اما در مواجهه حضوری با شاکی به ناچار لب به اعتراف گشود. وی گفت: به تازگی از زندان آزاد شده بودم و به‌دنبال کار مناسبی می‌گشتم. همزمان وقتی آفتاب غروب می‌کرد از خانه بیرون می‌آمدم و به مسافرکشی می‌پرداختم.

وی ادامه داد: آن روز وقتی دیدم زن جوان کنار خیابان منتظر ماشین ایستاده او را سوار ماشینم کردم اما در بین راه وسوسه شدم که دست به زورگیری بزنم. برای همین با تهدید چاقو او را ربودم و به سمت بیابان‌های اطراف پیشوا رفتم. در آنجا تصمیم گرفتم او را مورد آزار و اذیت قرار دهم و بعد از اجرای نقشه‌ام، زن جوان را از ماشین به بیرون پرت کردم و متواری شدم.

سرهنگ سلمان آدینه وند فرمانده نیروی انتظامی پیشوا با اعلام این خبر به همشهری گفت: آدم ربای شیطان صفت برای انجام تحقیقات بیشتر و شناسایی جرایم احتمالی دیگر در اختیار قاضی پرونده قرار گرفته است.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...