نسخه چاپی

دفتر نشر آثار امام(ره) موضع جناحی گرفته است

عکس خبري -دفتر نشر آثار امام(ره) موضع جناحي گرفته است

قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از عملكرد موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره) گفت: موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی باید پاسخ روشنی را درباره اقدامات خود بدهد.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، پرویز سروری قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی شخصیت امام خمینی(ره) را فراجناحی دانست و گفت: عملکرد امام خمینی بر مبنای اسلام بود و امام با کسی در زمینه اجرا کردن مبانی اسلام تعارف نداشت و اگر کسی از هر جناح و گروهی در مقابل مبانی اسلام می‌ایستاد با مخالفت امام روبه‌رو می‌شد اما متاسفانه شاهدیم که دفتر نشر آثار امام خمینی(ره) برخلاف مشی بنیانگذار کبیر انقلاب موضع جناحی به خود گرفته است و در عمل نیز نشان داده که به مواضع امام خمینی پایبند نیست.
عضو شورای شهر تهران ادامه داد: در فتنه 88 شاهد بودیم که بدترین اهانت‌ها به یادگار و امانت امام خمینی(ره) که همانا انقلاب اسلامی است انجام گرفت اما دفتر نشر آثار امام خمینی(ره) نه‌تنها برخورد جدی‌ای در این زمینه نکرد بلکه با سکوت خود مهر تاییدی بر عملکرد فتنه‌گران زد.
قائم‌مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با انتقاد از موضع‌گیری مبهم موسسه نشر آثار امام خمینی(ره) تصریح کرد: مواضع امام نسبت به نهضت آزادی روشن است و شکی در آن ندارد اما موسسه نشر این مواضع شفاف را نیز برنمی‌تابد و سخنان امام را که انتقادهایی را نسبت به نهضت آزادی داشته‌اند حذف می‌کند که اقدام این موسسه جای پرسش بسیاری را باقی می‌گذارد.
سروری ادامه داد: این پرسش مهمی است که چرا موسسه نشر آثار امام برای نهضت آزادی دست به هزینه می‌زند و به تحریف تاریخی می‌پردازد در حالی که کسی اجازه تحریف را به آنان نداده است و اندیشه‌های امام باید به درستی در جامعه تبیین شوند تا نسل‌های بعد نیز پیام انقلاب را به درستی دریافت کنند.
وی با بیان اینکه وظیفه این موسسه زنده نگه داشتن آثار و اندیشه‌های امام خمینی است خاطرنشان کرد: اگر این امر به درستی در جامعه تبیین نشود باید نگران نسل‌های آینده بود چراکه مسیر انقلاب با انحراف روبه‌رو خواهد شد.
سروری در پایان با اشاره به لزوم موضع‌گیری شفاف رسانه‌ها، نخبگان، شخصیت‌ها، مراجع و علما در زمینه تحریف اندیشه‌های امام خمینی خاطرنشان کرد: موسسه نشر آثار امام خمینی باید پاسخ روشنی را درباره اقدامات خود بدهد و رویه کنونی خود را باید متوقف کند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...