نسخه چاپی

گدای 100 ساله میلیونر درگذشت

بیش از 50 سال از عمر خود را صرف تكدی گری در خیابان های جده كرد و تمام این سال ها هیچ یك از همسایگانش هرگز شك نكردند كه حجم ثروت و دارایی های این زن كور و نحیف 100 ساله، با دارایی های میلیونرهای این شهر رقابت می كند.

به گزارش نما به نقل از العربیه نوشت: وی که عمده سال های زندگی خود را صرف گدایی کرده بود، در حمام خانه اش درگذشت و همسایگانش در حالی از این مسئله ناراحت شدند اما پس از آنکه فهمیدند این پیرزن ثروتی برابر 3 میلیون ریال عربستان، از جمله چهار خانه در همان محله و یک میلیون ریال عربستان طلا و جواهر داشته (در مجموع بیش از یک میلیون دلار)، شگفت زده شدند.

احمد السعید که از دوران کودکی در یک محله با این پیرزن زندگی می کرد گفت که وی جز مادر و خواهرش هیچ خویشاوندی نداشت و آنها هم هر دو گدا بودند. احمد گفت: «خیران به خصوص در روزهای عید، کمک های زیادی به آنها می کردند. این پیرزن پس از مرگ مادر و خواهرش هم به گدایی ادامه داد. او یک پیرزن کور و تنها بود که هیچ خویشاوندی در این دنیا نداشت.»

احمد تنها کسی بود که از ثروت این پیرزن خبر داشت و به گفته خودش بارها سعی کرده بود وی را از گدایی بازدارد اما پیرزن همواره بر کار خود اصرار داشته و مدعی بوده که خود را برای روزهای سخت آماده می کند. این پیرزن سکه های طلای خود را به احمد سپرده بود و پس از مرگش نیز احمد تمام آنچه از دارایی های وی را در دست داشت، به یکی از معتمدین محل تحویل داد تا آنها را به مقامات مسئول واگذار کند.

چند خانواده در خانه های این پیرزن زندگی می کردند و به گفته احمد پس از مرگش مجبور به ترک خانه ها هستند اما گفته می شود ساکنان این خانه ها حاضر به تخیله منازل نشده اند و می گویند هرگز این خانه ها را اجاره نکرده بودند که حال مجبور به تخلیه باشند. گفته می شود این پیرزن در خانه های خود به این خانواده ها جا داده بوده و به نوعی با آنها زندگی می کرده است. در حال حاضر مقامات مسئول باید در مورد آنها تصمیم بگیرند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...