نسخه چاپی

سید حسن خمینی باید دلسوز تر باشد

عکس خبري -سيد حسن خميني بايد دلسوز تر باشد

عضو فراكسیون روحانیون مجلس گفت: مركز تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید از كسانی كه دارای اغراض سیاسی هستند و از امام و بیت امام و سخنان امام به نفع خود استفاده می‌كنند، پاك شود.

به گزارش نما ، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تحریفات صورت گرفته در برخی آثار امام خمینی (ره) در مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره)، گفت: متأسفانه کسانی که به دنبال منافع فردی و حزبی خود هستند در این مجموعه نفوذ کرده‌اند و به جای اینکه از ایجاد هرگونه تغییر در آثار امام توسط برخی افراد جلوگیری کنند، خود دست به تغییر این آثار می‌زنند.
وی ادامه داد: این افراد نباید امام(ره) را در جهت منافع شوم خود خرج کنند، امام(ره) شخصیت جامع و کاملیست که نباید به سمت منافع حزبی و گروهی برده شود.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس اظهار داشت: مرکز تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید از کسانی که دارای اغراض سیاسی هستند و از امام و بیت امام و سخنان امام به نفع خود استفاده می‌کنند، پاک شود. این امر بیشتر متوجه شخص سیدحسن خمینی است که باید بیش از هر فرد دیگری نسبت به این موضوع دلسوزتر باشد و به برخی افراد اجازه ندهد که آثار و سخنان امام را تحریف کنند.
موسوی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم که برخی افراد برای توجیه اهداف و رفتارهای غلط خود سخنان امام را تحریف می‌کنند و یا مطالبی را منتشر کرده و مطالب منتشره را به امام نسبت می‌دهند و از آنجایی که به جایگاه امام در میان مردم واقف هستند از این طریق نسبت به اشائه این سخنان مبادرت می‌کنند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...