نسخه چاپی

پنجعلی جواب خلعتبری را داد

محمد پنجعلی می‌گوید، واكنش خلعتبری به مشكلات مالی‌اش طبیعی است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: محمد پنجعلی می‌گوید، واکنش خلعتبری به مشکلات مالی‌اش طبیعی است.
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره‌ی مشکلات مالی این تیم و انتقاد بازیکنان از این شرایط از جمله خلعتبری که گفته مسئولان باشگاه را نمی‌شناسم، اظهار کرد: واقعا از نظر مالی در شرایط سختی هستیم بازیکنان هم حق دارند که از این وضعیت ناراحت باشند. طبیعی است مطالباتشان را نگرفتند و شنیدن این صحبت‌ها از آنها دور از ذهن نیست، اما امروز جلسه‌ی مهمی دروزارت ورزش داریم و من شخصا به نتیجه‌ی این جلسه خوشبینم.
او ادامه داد:‌ امروز در رابطه با مشکلات مالی و دیگر مسائل مربوط به باشگاه پرسپولیس با خادم در وزارت ورزش صحبت می‌کنیم. بازیکنان بخش زیادی از مطالباتشان را نگرفتند و ما هم در کورس قهرمانی هستیم. به همین خاطر باید روحیه‌ی آنها را برای این سه بازی مهم حفظ کنیم.
پنجعلی گفت:‌مشکلات بازیکنان ما روز به روز بیشتر می‌شود دیروز هم خانه‌ی میثم حسینی مورد دستبرد سارقان قرار گرفته بود اما من خیلی امیدوارم که در پایان نشست امروز در وزارت ورزش بتوانیم نتایج خوبی بگیریم و وضعیت مالی باشگاه هم در این فصل و هم در فصل آینده مشخص شود.
سرپرست پرسپولیس با اشاره به این که نظر وزارت ورزش همچنان بر جلوگیری از بستن قراردادهای جدید است گفت: پروین دراین یکی، دوماه برای آوردن پول به باشگاه با افراد مختلفی صحبت کرده اما وزارت ورزش هنوز اجازه‌ی بستن قرار داد جدید نمی‌دهد. امسال در پرسپولیس خیلی هزینه شده و در چند ماه اخیر هم تیم را به حاشیه بردند با این وجود ما مدعی باقی ماندیم. در حال حاضر در حال تمرکز بر فکر خود را روی سه بازی باقیمانده گذاشتیم امیدواریم وزارت خانه به این مساله ورود کند و با یک تصمیم خوب باعث دلخوشی بازیکنان شود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...