نسخه چاپی

گزینه‌های دستیاری كی‌روش مشخص شدند

مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند یكی از دو گزینه نهایی مورد نظر كارلوس كی روش را به عنوان دستیار ایرانی این سرمربی پرتغالی انتخاب و معرفی كنند. قرار است این مربی ایرانی جایگزین مربیانی شود كه در بین راه و بنابر دلایلی كه هیچ وقت مشخص نشد، به همكاری خود با تیم ملی فوتبال ایران پایان دادند.

به گزارش نما به نقل از مهر، پس از جدایی سیموئز و امید نمازی از کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران، مسئولان فدراسیون بر آن شدند تا با نظر کارلوس کی‌روش و بررسی گزینه‌های پیشنهادی وی، یک مربی کارنامه‌دار ایرانی را به کادر فنی تیم ملی اضافه کنند.

در این بین نام گزینه‌هایی همچون مجید صالح و یحیی گل محمدی در مقاطع مختلف مطرح شد و حتی گفته شد که فدراسیون فوتبال گذرنامه یحیی گل محمدی را نیز برای حضور در اردوی آفریقای جنوبی تیم ملی گرفته است. با این حال مسئولان فدراسیون فوتبال با رد حضور این گزینه ها در تیم ملی، عنوان کردند در این زمینه کی روش نظر نهایی را خواهد داد.

در این مورد گفته می شود کارلوس کی روش روی دو گزینه به جمع بندی نهایی رسیده و این موضوع را با مسئولان فدراسیون هم در میان گذاشته است. یک منبع آگاه در فدراسیون فوتبال که خواست نامی از او برده نشود در گفتگو با خبرنگار مهر این خبر را تایید کرد.

با این حال معرفی یکی از این دو گزینه منوط به بررسی بیشتر و انجام مذاکرات شده که طبیعتا با توجه به درگیر بودن این دو مربی با رقابت های لیگ برتر، مذاکرات نهایی در پایان رقابت های لیگ و بعد از 22 فروردین ماه سال آینده صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...