نسخه چاپی

پس از یبرود كدام منطقه آزاد می‌شود؟

عکس خبري - پس از يبرود کدام منطقه آزاد مي‌شود؟

نیروهای نظامی سوریه پس از باز پس گیری شهر یبرود در منطقه القلمون درشمال دمشق، خود رابرای پاكسازی كامل منطقه القلمون از حضور گروه های مسلح تروریستی آماده می كنند.

به گزارش نما به نقل از العالم، یک منبع امنیتی سوری دوشنبه اعلام کرد که ارتش سوریه بر اساس طرحی هدفمند و برنامه ریزی شده، عملیات خود را در همه مناطقی که گروه های مسلح تروریستی حضور دارند، اجرا خواهند کرد.

این منبع افزود که این عملیات در جنوب یبرود، و مناطق فلیطا و رأس المعره تا شمال غرب آن متمرکز خواهد بود، این مناطق، آخرین نقاط از منطقه کوهستانی و راهبردی قلمون هستند که عناصر تروریست در آن حضور دارند.

وی درادامه اعلام کرد که هدف نهایی از اجرای این عملیات، تامین امنیت منطقه مرزی لبنان و سوریه به شکل کامل و بستن همه گذرگاه ها با لبنان است؛ زیرا عناصر گروه های مسلح از این گذرگاه ها برای تردد میان لبنان و سوریه استفاده می کنند.

نیروهای ارتش سوریه با اجرای عملیات نظامی که به مدت 48 ساعت به طول انجامید، شهریبرود را به طورکامل از گروه های مسلح پس گرفتند. در این عملیات 13 نفر از سرکردگان تروریست ها از جمله ابوعزام الکویتی از فرماندهان برجسته جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

تلویزیون سوریه صحنه هایی از احاطه کامل نیروهای سوری بر شهر یبرود را نشان داد که در آن پرچم سوریه در میدان اصلی شهر یبرود به اهتزاز درآمد.

فهد جاسم، وزیر دفاع سوریه هم روز یکشنبه از شهر یبرود بازدید کرد و تلویزیون سوریه تصاویری از حضور وی و برخی افسران بلندپایه ارتش سوریه در یبرود را پخش کرد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...