نسخه چاپی

احتمال حذف "گپ" رامبد جوان از IFilm

عکس خبري -احتمال حذف "گپ" رامبد جوان از IFilm

برنامه «گپ» رامبد جوان كه برای پخش اش از شبكه آی فیلم خیلی سر و صدا به پا كرد، بالاخره پنجشنبه هفته گذشته روی آنتن این شبكه رفت و حواشی مختلفی به وجود آورد.

به گزارش نما به نقل از هفت صبح، در حالی که این هفته همه منتظر بودند قسمت دوم برنامه گپ را ببینند. برنامه این هفته به صورت کاملا ناگهانی از کنداکتور پخش شبکه «آی فیلم» بیرون آمد. از روز سه شنبه که این شبکه برنامه هایش را به صورت زیرنویس اعلام کرد، مشخص شد پنجشنبه ساعت 21:30 برنامه مستند ستاره های سینمایی با محوریت زندگی خصوصی راما قویدل پخش می شود.

کنداکتور سایت شبکه آی فیلم هم این مساله را تایید می کرد. حذف دومین قسمت از یک برنامه پرمخاطب در کنار حواشی که پیرامونش وجود داشت، شبهه های مختلفی پدید آورد. هفته گذشته سایت خبری عصرایران اولین موضع را در انتقاد به نوع اجرای رامبد جوان، سحر دولتشاهی و اشکان خطیبی گرفت.

این سایت خبری در گزارشی با عنوان «نگاه انتقادی به برنامه جدید رامبد جوان» نوع لحن مورد استفاده برای چنین برنامه ای را طعنه زنده، تحقیرآمیز و مغرورانه دانسته و نوشته بود: «در تمام طول این برنامه، سه بازیگر در حال طرح موضوعات و نقل خاطراتشان در برخورد با مردم بودند و همواره به شکل متکبرانه ای و کمی متلک گونه، سخن از زندگی خصوصی، عدم آرامش در محیط های عمومی و نیاز به حریم شخصی و اینکه مردم نمی گذارند آنها راحت زندگی کنند می زدند.»

این انتقاد به همراه سایر واکنش ها این احتمال را تقویت می کرد که شاید دلیل «آی فیلم» برای بیرون کشیدن برنامه، تغییر ساختار یا مساله ای نزدیک به آن باشد که البته گفته های اسماعیل عفیفه، تهیه کننده برنامه به هفت صبح آن را کاملا رد می کند.

او درباره اینکه شاید علت حذف این برنامه، انتقادهای مختلف به نوع اجرای بازیگران باشد می گوید: «اصلا چنین اتفاقی نیفتاده. دیدگاه های مختلفی وجود دارد اما ما اصلا چنین استنباطی از کار نداشتیم. قطعا اگر فکر می کردیم قرار است به مردم توهین شود چنین کاری انجام نمی دادیم اما با این حال اگر چنین فکری شده باشد اشکال به برنامه وارد است.»

او درباره اینکه خیلی ها از برخورد بازیگران، احساس کرده اند بهشان توهین شده هم توضیح می دهد: «هیچ کس حق ندارد به دلیل اینکه شغل قابل توجهی مثل بازیگری دارد، به دیگران فخر بفروشد اما واقعا استنباط مان این است که چنین اتفاقی نیفتاده است.»
عفیفه درباره حذف این برنامه از کنداکتور پخش هم اظهار بی اطلاعی می کند و می گوید که تا این زمان یعنی بعدازظهر روز چهارشنبه خبری در این مورد به او نرسیده است. چند ساعت بعد اما میترا سپهری، روابط عمومی این برنامه به هفت صبح خبر می دهد که «گپ» این هفته به خاطر آماده نبودن دوبله عربی، پخش نمی شود و دلیل دیگری ندارد.» حالا باید منتظر باشیم و ببینیم آیا واقعا علت این وقفه، به خاطر دوبله عربی بوده یا دلیل دیگری داشته!

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...