نسخه چاپی

مغنیه از فیلم 33 روزه می گوید

عکس خبري -مغنيه از فيلم 33 روزه مي گويد

در حالی كه بازیگران «33 روز» از موفقیت آن خرسندند، باسم مغنیه گفت: بازیگران مصری و سوری از بازی در نقش فرمانده حزب الله در «33 روز» انصراف دادند.



به گزارش نما به نقل از فارس، باسم مغنیه بازیگر لبنانی نقش «محمد سرور» (از فرماندهان حزب‌الله) در فیلم «33 روز» از استقبال مردم از این فیلم که این روزها در لبنان در حال اکران است ابراز خرسندی کرد.

بنابر این گزارش، وی در پاسخ به این سوال که چرا در پوسترهای این فیلم که در لبنان منتشر شده او که نقش اصلی را ندارد، گفت: نمی‌دانم چرا؟ اما در حقیقت من پس از دو ماه از آغاز فیلمبرداری «33 روز» به این فیلم پیوستم و قبل از من دو نفر دیگر بازی کرده بودند.

وی افزود: «احمد عز» بازیگر مصری و «قصی الخولی» بازیگر سوری پیش از این قرار بود که در این فیلم بازی کنند که هر کدام انصراف داده بودند و بعد از آن با من قرار داد بسته شد و جدا از حضور در این فیلم و واکنش‌های مثبت و نقدهای صورت گرفته به آن خوشحالم.

در همین حال «کنده علوش» بازیگر سوری فیلم «33 روز» نیز از اینکه این فیلم در لبنان با موفقیت اکران شده ابراز خرسندی کرد و گفت: دوست داشتم در افتتاحیه این فیلم باشم اما در کاری برای رمضان امسال حضور داشتم.

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...