نسخه چاپی

مهمترین رخداد در سال 92 چه بود؟

عکس خبري -مهمترين رخداد در سال 92 چه بود؟

سخنگوی حزب اسلامی كار مهمترین رخداد سیاسی احزاب را در سال 92 جریان‌سازی در روند انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و گفت: احزاب و گروه‌های سیاسی با فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار خود به عنوان جریان‌ساز در انتخابات یازدهم مطرح بودند.

به گزارش نما ، به نقل از باشگاه خبرنگاران، "محمد نیشابوری" مهمترین رخداد سیاسی احزاب را در سال 92 جریان‌سازی در روند انتخابات ریاست‌جمهوری دانست و اظهار داشت: احزاب و گروه‌های سیاسی با فعالیت‌های مستمر و تاثیرگذار خود به عنوان جریان‌ساز در انتخابات یازدهم مطرح بودند.
وی افزود: اتحاد میان احزاب اصلاح‌طلب و میانه‌رو در اجماع کاندیداتوری "حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روحانی" مسئله بسیار مهم و تاثیرگذاری در روند فعالیت این گروه‌های سیاسی در سال 92 بود.
سخنگوی حزب اسلامی کار به نقش دولت یازدهم درباره عملکرد و فعالیت احزاب سیاسی در کشور اشاره و تصریح کرد: با توجه به رکودی که گروه‌های سیاسی حزبی در کشور طی 8 سال با آن مواجه بودند دولت یازدهم توانست با اراده جدی و شکلی منسجم از احزاب و گروه‌های سیاسی در جهت برنامه‌ریزی‌های آینده برای کشور به ایفای نقش بپردازند.
نیشابوری گفت: نشست وزیر کشور با احزاب و شخصیت‌های سیاسی، بررسی بازگشایی خانه احزاب و بررسی لایحه قانون احزاب از جمله اقدامات قابل ذکر و پسندیده در این زمینه از سوی مسئولان دولتی است.
این فعال سیاسی بیان داشت: امیدواریم در نتایج حاصله از نشست‌های وزیر کشور با احزاب و لایحه قانون احزاب، لایحه‌ای از سوی وزارت کشور تنظیم و به دولت ارسال شود.
سخنگوی حزب اسلامی کار خاطرنشان کرد: امیدواریم حسن‌نیت و روندی که طی 7 ماه گذشته از سوی دولت یازدهم در عملکرد گروه‌های سیاسی احزاب و سازمان‌های مردم نهاد آغاز شده در آینده تداوم داشته باشد و با توجه به دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری در سال 94 حرارت و گرمایی که از طریق دولت به احزاب در کشور دمیده شده، ادامه یابد تا شاهد برگزاری انتخاباتی باشکوه در کشور باشیم.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...