نسخه چاپی

تبرئه عاملان 22 بهمن 91 قم، معنا ندارد

عکس خبري -تبرئه عاملان 22 بهمن 91 قم، معنا ندارد

روحانی واقعی، آن كسی است كه افراط و تفریط نداشته باشد و در خط وسط و راه اعتدال راه برود، نه این كه مدام بگوید مرغ یك پا دارد؛ این تفكرها غلط است.

به گزارش نما ، به نقل ایلنا، تبرئه جریان ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس مجلس در روز 22 بهمن سال 91 در قم، واکنش آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی، عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، از یاران مرحوم امام خمینی(ره) و تولیت سابق حرم حضرت معصومه(س) را در پی داشت.
آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص تبرئه جریان ایجاد اخلال در سخنرانی رئیس مجلس در روز 22 بهمن سال 91 در قم، اظهار داشت: در این که تبرئه شدند، اطلاعی ندارم، اما تا آن جایی که من اطلاع دارم، بسیار کار زشتی انجام شده و کاری بود که اگر جلویش را نمی‌گرفتند خیلی مسائل دیگری شاید ایجاد می شد.
عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، افزود: روحانی واقعی، آن کسی است که افراط و تفریط نداشته باشد و در خط وسط و راه اعتدال راه برود، نه این که مدام بگوید مرغ یک پا دارد؛ این تفکرها غلط است.
آیت الله مسعودی خمینی تصریح کرد: به هیچ وجه تبرئه معنا ندارد؛ چون ما مخالف واقع شدن آن جریان بودیم؛ به نظر ما، رئیس‌مجلس هر که می‌خواهد باشد؛ آقای لاریجانی اکنون، رئیس مجلس کشوری اسلامی است؛ رئیس مجلس برای انقلاب است؛ برای دوران ما بوده و بایستی حفظش کرد؛ اگر روزی، عده‌ای ایشان را نمی‌خواهند، از راه‌های منطقی و قانونی، به دنبال شخص دیگری بروند.

۱۳۹۲/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...