نسخه چاپی

شیوه غرب برای ورود به خطوط قرمز ایران

عکس خبري -شيوه غرب براي ورود به خطوط قرمز ايران

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: پیشنهاد طرح تغییر فرآیند راكتور آب سنگین اراك به آب سبك، شیوه جدید غرب برای ورود به خطوط قرمز ایران است.

به گزارش نما، ابراهیم کارخانه‌ای امروز با اشاره به تذکرش به وزیر امور خارجه اظهار کرد: پیشنهاد طرح تغییر فرآیند راکتور آب سنگین اراک به آب سبک که اخیراً در برخی خبرگزاری‌ها مطرح شده، شیوه جدید غرب برای ورود به خطوط قرمز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران است.

وی گفت: رآکتور آب سنگین اراک نماد قله نبوغ جوانان برومند هسته‌ای و افتخار قدرت تولید ساخت داخل است به همین دلیل از تیم مذاکره‌کننده می‌خواهیم با حساسیت تمام موضوع را پیگیری کرده و قاطعانه از حقوق هسته‌ای ایران دفاع کنند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به نقض مکرر مفاد توافقنامه ژنو توسط آمریکا و اتحادیه اروپا افزود: این امر موجبات بی‌اعتباری اجرای این توافقنامه را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: پاسخ‌های کلی، غیر شفاف و ضعیف وزارت امور خارجه به روند موجود دامن زده که در این مسیر خواهان اقدام قاطع و در خور شأن ملت ایران از سوی وزارت امور خارجه هستیم.

کارخانه‌ای در پایان سخنانش با اشاره به تذکر دیگری به وزیر ارتباطات، خواستار اتخاذ تدابیر لازم و برنامه‌ریزی جدی برای ایجاد امنیت اجتماعی در بهره‌برداری از تلفن‌های بخش خصوصی از طریق امکان ردیابی سریع و شناسایی مزاحمان تلفنی شد.

۱۳۹۲/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...