نسخه چاپی

رای پرونده قالیباف قطعی شد

مدیر كل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از قطعی شدن رای هیات تخصصی دیوان در خصوص پرونده شكایت از انتخاب مجدد محمدباقرقالیباف به عنوان شهردار تهران خبر داد.

به گزارش نما علی اکبر بختیاری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد: تعدادی از وکلا نسبت به مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر انتخاب مجدد آقای قالیباف به عنوان شهردار تهران، شکایتی را تقدیم دیوان کردند که این شکایت بعد از انجام تشریفات قانونی برای رسیدگی به هیات تخصصی عمران، شهرسازی و اسناد دیوان ارجاع شد.

وی اضافه کرد: این شکایت در هیات تخصصی دیوان عدالت اداری مورد رسیدگی قرار گرفت و هیات ،مصوبه شورای اسلامی شهر تهران را خلاف قانون تشخیص نداد و شکایت را رد کرد.

بختیاری افزود:آرای صادره از هیات های تخصصی دیوان به موجب ماده 86 قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری قابل اعتراض است و می تواند از طریق 10 نفر از قضات دیوان یا رییس دیوان مورد اعتراض واقع شود که در این پرونده به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد اعتراضات، رای قطعی شد.

26 اسفند ماه آخرین مهلت اعتراض قضات به رای هیات تخصصی دیوان عدالت اداری در پرونده شکایت از انتخاب مجدد قالیباف به عنوان شهردار تهران بود.

۱۳۹۲/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...