نسخه چاپی

حواشی دیدار سپاهان و الاهلی

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران و عضو پیشین هیات مدیره باشگاه سپاهان با سفر به اصفهان، دیدار تیم سپاهان برابر الاهلی امارات را از نزدیك تماشا كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان ایران و الاهلی امارات در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19 روز چهارشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده که حواشی این دیدار را در زیر می‌خوانید:

* مهدی تاج رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران یکی از حاضران در ورزشگاه بود و این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد.

* با وجود اینکه این بازی در زمان مناسبی برگزار می‌شد، هواداران سپاهان استقبال مناسبی از این مسابقه به عمل نیاورده بودند و تنها نزدیک به 5 هزار تماشاگر در ورزشگاه فولادشهر حضور داشتند.

* مهدی شریفی، مهاجم سپاهان در دقیقه 21 و در موقعیت آفساید برای تیم اصفهانی گلزنی کرد که این گل ثمری برای سپاهان نداشت؛ این مساله باعث شد که او به داور بازی اعتراض کند.

* تماشاگران سپاهان در دقایق ابتدایی مسابقه شعارهای "یا حیدر" و "خلیج فارس ایران" را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان سر دادند.

* سر و صدای محمود کریمی، مربی تیم سپاهان و دستیار کرانچار در نیمه نخست این بازی کاملاً به چشم می‌آمد و او نسبت به برخی تصمیم‌‌های داور بازی نیز معترض بود.

بعد از گل تیم الاهلی امارات، محرم نویدکیا، امید ابراهیمی و هادی عقیلی با یکدیگر صحبت می‌کردند.

* رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان بعد از گل بدی که در نیمه نخست این بازی دریافت کرد، با ناراحتی و عصبانیت برای دقایقی بر سر جای خود ایستاده بود.

* کو هیونگ جین، داور این بازی، خطای دقیقه 43 مدافعان الاهلی روی احسان حاج‌صفی، هافبک سپاهان را پنالتی تشخیص نداد.

* در دقیقه پایانی مسابقه محرم نویدکیا، چند بازیکن الاهلی را دریبل زد و این مساله تماشاگران سپاهان را به وجد آورد.

نیمه نخست این بازی با شکست یک بر صفر تیم سپاهان اصفهان به پایان رسید.

۱۳۹۲/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...