نسخه چاپی

پوست اندازی اصولگرایان از زبان نوباوه

عکس خبري -پوست اندازي اصولگرايان از زبان نوباوه

منتخب نخست مردم تهران در دور دوم انتخابات مجلس نهم با بیان اینكه در این دوره از انتخابات مردم به لیست ها رای ندادند، گفت: دو سوم مجلس نهم نسبت به مجلس هشتم تغییر كرده كه این نشان دهنده ارتقا دیدگاه و تفكر مردم در انتخاب نمایندگانشان است.


به گزارش نما، بیژن نوباوه در گفتگو با مهر با بیان اینکه مجلس نهم را یک مجلس خوب و قوی می داند اظهار داشت: بیش از دو سوم مجلس نهم نسبت به مجلس فعلی تغییر کرده و در این انتخابات شاهد یک پوست اندازی در جریان اصولگرایی بودیم.

منتخب مردم تهران در مجلس نهم، با اشاره به ورود چهره های جوان و متخصص به مجلس نهم گفت: در این دوره مردم به دنبال حقوق خود در مجلس بودند و بدون توجه به لیست ها، افراد کارامد و تخصص را برگزیدند و نتیجه آرا نشان دهنده تقویت دید و تفکر مردم در انتخاب نمایندگان خود بوده است.

وی با بیان اینکه چهره های شاخص اصولگرایی به مجلس راه یافتند، افزود: مجلس نهم یک مجلس اصولگرای قوی است که امیدوارم دیدگاه مردم در انتخاب نامزدهای انتخاباتی بر مجلس نیز حاکم باید و این تفکر تداوم داشته باشد.

نوباوه با بیان اینکه مجلس نهم باید بدون سیاسی کاری عمل کند تصریح کرد: هیئت رئیسه مجلس باید کارش را خوب انجام دهد و مجلس بدور از سیاسی کاری ها کمیسیون ها و همچنین رؤسای آنان را با توجه به تخصص و کارآمدی افراد انتخاب کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس هشتم خاطرنشان کرد: با توجه به افراد جدیدی که در مجلس وارد شدند باید ظرفیت و کارآمدی آنان شناسایی شود و بر اساس تعهد و تخصص شان کمیسیون ها و فراکسیون های مختلف تشکیل شود که این نیازمند همدلی، همفکری و همکاری در قالب و چارچوب اصولگرایی است.

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...