نسخه چاپی

مهم‌ترین اتفاق 92، زانو زدن شش كشور جلوی ایران

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی پیروزی حسن روحانی در انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم را مهم‌ترین واقعه سیاسی سال ۹۲ عنوان كرد و گفت كه سال ۹۲ برای وی بهترین سال سیاسی در طول عمرش بوده است.

به گزارش نما، علیرضا منادی سفیدان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سال ۹۲ برای من بهترین سال سیاسی عمرم بود به ویژه این‌که در انتخابات ریاست‌جمهوری سالی که گذشت آقای روحانی به عنوان رییس‌جمهور انتخاب شد و البته خدا او را انتخاب کرد.

وی افزود: همین‌که بعد از ۳۵ سال تخریب چهره روحانیت، مردم به یک گزینه روحانی رای دادند و او را برای ریاست‌جمهوری انتخاب کردند یک گوشه از اتفاقات مثبت سال ۹۲ بود. وی هم‌چنین حضور مردم در راهپیمایی روز قدس و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را نیز پرشورتر از سال‌های پیش دانست.

این عضو هیات رییسه مجلس با اشاره به مذاکرات ژنو به عنوان یکی از مهم‌ترین اتفاقات سیاسی سال ۹۲ نیز تصریح کرد: در این مذاکرات موفقیتی نصیب ما شد و شش کشور دنیا جلوی ما زانو زدند و با ما توافقنامه امضا کردند و مهم‌تر از همه این‌که آمریکایی‌ها حق غنی‌سازی ایران را تصدیق کردند. همه این‌ها باعث شد ما ایام خوبی را در سال ۹۲ پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: اتفاق مهم دیگر در سال ۹۲ این بود که استارت عملیات تحقق حماسه اقتصادی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی زده شد و ان‌شاءالله در سال آینده به سمت اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیش خواهیم رفت.

۱۳۹۲/۱۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...