نسخه چاپی

عضو مهم گروهك ریگی كشته شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از به هلاكت رسیدن یك شرور وابسته به گروهك تروریستی جندالشیطان در شهرستان سرباز واقع در جنوب این استان خبر داد.


به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار حمید فهیمی راد افزود: این شرور تحت تعقیب با نام نعیم - ت امروز (شنبه) در حال تردد در محور ارتباطی سرباز - ایرانشهر به دام ماموران افتاد و در درگیری كشته شد.

وی اظهار داشت: این شرور سال 88 پس از درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در جنوب استان سه نفر از ماموران وظیفه شناس را در شهرستان سرباز به شهادت رساند كه تعقیب وی به علت فرار و خروج از كشور ناكام ماند.

سردار فهیمی گفت: این شرور برای درامان ماندن از نیروهای انتظامی به گروهك تروریستی جندالشیطان پیوست و تحت حمایت قرار گرفت اما پس از مدت ها كار اطلاعاتی در منطقه و به محض اطلاع از ورود وی به كشور شناسایی شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به رغم شناسایی محل اختفای این شرور و تلاش برای دستگیری وی ماموران انتظامی در درگیری مسلحانه مجبور به كشتن وی شدند.

سردار فهیمی گفت: قاچاق مواد مخدر، حمل، نگهداری و استفاده از انواع سلاح و مهمات، گروگانگیری و شرارت های مسلحانه و به شهادت رساندن چند مامور انتظامی از برخی اتهامات این شرور معدوم است.

شهرستان مرزی سرباز در 500 كیلومتری جنوب زاهدان پیش از این صحنه عملیات كور تروریستی نظیر شهادت سردار شوشتری و مولوی جنگی زهی بوده است .

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...