نسخه چاپی

قاسمی‌نژاد پنجم شد جمالی و محجوب فردا به میدان می‌روند

عکس خبري - قاسمي‌نژاد پنجم شد جمالي و محجوب فردا به ميدان مي‌روند

به گزارش نما، رقابتهای بین‌المللی گرجستان روز گذشته با حضور جودوکارانی از 24 کشور جهان در تفلیس آغاز شد. تیم ملی ایران در روز نخست این رقابتها نماینده نداشت و امروز شنبه نیز امیر قاسمی‌نژاد تنها نماینده ایران روی تاتامی تفلیس بود. وی در وزن 81- کیلوگرم که 21 جودوکار حضور داشتند، دور نخست استراحت را با پشت سر گذاشت و دور دوم "کاتیف" از اوکراین را در فاصله 42 ثانيه به پايان مبارزه ضربه فنی کرد و به يک‌چهارم نهايی راه يافت.

وی دور سوم به مصاف "تورال ساگوليف" نفر 42 رنکينگ جهاني از آذربايجان رفت و اين حريف خود را نيز اواخر دقيقه سوم ضربه فنی کرد و به نیمه‌نهایی راه يافت. قاسمی‌نژاد در اين مرحله و در يک مبارزه سخت به مصاف "تشکريشويلي" نفر اول رنکينگ جهاني از گرجستان که مدال نقره مسابقات جهانی 2013 جهان و طلاي 2013 اروپا را در کارنامه دارد، رفت و علی رقم تلاش فراوان و ارائه يک مبارزه پاياپای در فاصله 43 ثانيه به پايان مبارزه بازنده شد و به گروه بازنده رفت. این جودوکار کشورمان که در ديدار با حريف گرحستانی خود با آسیب دیدگی مواجه شد، نتوانست به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد و در نهايت پنجم شد.

فردا يکشنبه در روز پاياني اين مسابقات جواد محجوب و محمد جمالی به ديدار رقبای خود می‌روند. جمالی در وزن 90 - کیلوگرم در اولین دیدار "گوگاتچاری" از گرجستان را پیش رو دارد. جمالی در صورت پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافته و برای صعود به نیمه‌نهایی به دیدار برنده مبارزه اوکراین و آذربایجان خواهد رفت.

محجوب نیز در وزن 100- کيلوگرم در دور نخست استراحت دارد و سپسس با برنده مبارزه "لوریشویلی" از گرجستان و "واسکوویچ" از لیتوانی می‌رود. در این وزن 14 جودوکار حضور دارند که محجوب با پیروزی در مبارزه دور دوم خود راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد.

تیم ملی کشورمان بعد از حضور در این مسابقات راهی ترکیه شده تا در مسابقات جایزه بزرگ "سامسون" شرکت کند.

۱۳۹۳/۱/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...