نسخه چاپی

واكنش سعیدحدادیان به شكایت مشایی

عکس خبري -واكنش سعيدحداديان به شكايت مشايي

روزنامه شرق نوشت:

سعيد حداديان در واكنش به خبر درخواست وكيل اسفنديار رحيم‌مشايي از دادستان تهران براي تعقيب قضايي حاج‌منصور ارضي به «فارس» گفته بود «المنصور مالمنصور و ما ادريك مالمنصور؟ منصور، منصور است به نصرت الهي؛ به همين دليل تن جريان انحرافي از طنز سياسي او چنان مي‌لرزد كه آن را با دستور عملياتي برابر مي‌داند، واي به روزي كه حاج‌منصور حماسه‌سرايي كند.»

اما بعد از شكايت نخست دولت از منصور ارضي، سعيد حداديان براي آنكه كم‌‌تحملي دولت احمدي‌نژاد در مواجهه با مداحان را نشان دهد با ذكره خاطره‌اي گفته بود «به آقاي هاشمي پيغام دادند كه حاج‌منصور ارضي عليه شما مطالبي را بيان كرده است و آقاي هاشمي گفت: ديگر چه خبر؟»

اگر قرار به شكايت بود كه او بايد 300 شكايت مطرح مي‌كرد، اما شما از آن برخوردها استفاده كرديد.

به گزارش سايت جهان، حداديان در ادامه با انتقاد از احمدي‌نژاد به دليل حمايت از مشايي گفته بود «از احمدي‌نژاد توقع نداشتم كه زحمت‌هاي زيادي كشيده و بسيار پركار بوده ولي از مشايي حمايت كند.» پس از آن شكايتي عليه حداديان تهيه شد.

وكيل‌مدافع مشايي با تاييد خبر شكايت از اين مداح به همراه حاج‌منصور، دليل آن را توهين به رييس‌دفتر رييس‌جمهوري ذكر كرده بود.

حداديان خود در واكنش به اين شكايت گفته بود «علاوه بر مشايي، شخص رييس‌جمهور هم از من شكايت كرده است. احمدي‌نژاد از من شكايت كرده كه چرا با اين ادبيات حرف زدم، اين ادبيات را من از او ياد گرفته‌ام.» حداديان همچنين گفته بود «در هر صورت من آماده پاسخگويي هستم.»

اكنون به نظر مي‌رسد با صدور قرار مجرميت، زمان پاسخگويي فرا رسيده و اين دو مداح براي دفاع از خود بايد راهي دادگاه شوند.

۱۳۹۱/۲/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...