نسخه چاپی

آخرین وضعیت هوای كشور

كارشناس سازمان هواشناسی گفت: تا آخر هفته در ایران شاهد افزایش دما خواهیم بود.

به گزارش نما، امین حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: سامانه بارشی تا فردا از مرز شرقی کشور خارج و با خروج این سامانه روند افزایش دما و سطح کشور پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: افزایش دما تا آخر هفته در ایران وجود خواهد داشت و باید بگویم امروز خلیج فارس و دریای عمان مواج است.

این کارشناس سازمان هواشناسی عنوان کرد: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه با توجه به گذر موجی از جنوب کشور، شاهد بارش پراکنده باران در استان‌های جنوب، جنوب شرق، تنگه هرمز و سواحل عمان خواهیم بود که البته این بارش‌ها همراه با رعد و برق بوده و باعث بهاری شدن نیمه جنوبی کشور خواهد شد.

نقشینه در خصوص وضعیت هوای پایتخت اظهار داشت: امروز پیشینه دمای تهران ۱۳ درجه بوده و به تدریج شاهد کاهش ابر خواهیم بود. فردا صبح کمترین دمای هوای تهران به ۶ درجه بالای صفر خواهد رسید. در تهران در ۳ الی ۴ روز آینده بازندگی نخواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: برای استان‌های سواحل شمال کشور مانند گیلان، مازندران و گلستان امروز مه صبحگاهی پیش‌بینی شده و برای مازندران در ارتفاعات بارش پیش‌بینی می‌شود و فردا کاهش ابر در این ۳ استان خواهیم داشت.

وی بیان کرد: سردترین نقطه کشور شهرکرد بوده که امروز ۷ درجه زیر صفر و فردا صبح ۴ درجه زیر صفر خواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی بیان کرد: با توجه به اینکه تا آخر هفته شاهد افزایش دما خواهیم بود تهران از این امر مستثنی نخواهد بود.

۱۳۹۳/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...