نسخه چاپی

ایجاد وزارت گردشگری هزینه اضافی است

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: درسازمان میراث فرهنگی با تكیه بر ظرفیت‌های موجود، برنامه‌ها را در دستور كار داریم و وزارتخانه گردشگری تنها هزینه اضافی به كشور تحمیل خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، مسعود سلطانی‌فر عصر امروز در حاشیه بازدید از ستاد مرکزی هماهنگی سفرهای نوروزی در مجتمع فرهنگی عین‌القضات همدانی، با بیان اینکه تاکنون از چند مرکز خدماتی، رفاهی و ایستگاه‌های امدادی هلال‌احمر در این استان بازدید کرده‌ام، اظهار داشت: آن چشم‌اندازی که در ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی به دنبالش بودیم، در همدان تحقق پیدا کرده است.

وی با تقدیر از نهادهای ذیربط در امر خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در همدان، ابراز امیدواری کرد با پایان یافتن تعطیلات نوروزی شاهد ارائه کارنامه قابل قبولی از متولیان خدمت‌رسانی در استان همدان باشیم.

معاون رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه پیش از آغاز سال نو، فعالیت‌های ستاد هماهنگی سفرهای نوروزی طبق مصوبه دولت با محوریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با همکاری نمایندگان همه دستگاه‌های ذیربط چون هلال‌احمر، آموزش و پرورش، دادگستری، علوم پزشکی، اورژانس، صدا و سیما و... آغاز شده است، اظهار کرد: این ستاد در مراکز استان‌ها هم تأسیس شده و فعالیت‌های خوبی داشته است.

وی از استان همدان به عنوان سومین استانی نام برد که مورد بازدید قرار گرفته و گفت: با هدف عرض خدا قوت به همه متولیان خدمت‌رسانی به مردم در استان‌های مختلف و اطلاع از نحوه این خدمت‌رسانی و میزان رضایت مردم، سفر به همه استان‌های کشور را در ایام تعطیلات نوروزی در برنامه خود داریم.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا نیاز نیست با هدف برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری، ایران هم مثل کشور‌های دیگری چون مالزی وزارتخانه گردشگری داشته باشد، گفت: خیر، در سازمان میراث فرهنگی با تکیه بر ظرفیت‌های موجود، همین برنامه‌ها را در دستور کار داریم و وزارتخانه گردشگری تنها هزینه اضافی به کشور تحمیل خواهد کرد.


۱۳۹۳/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...