نسخه چاپی

دایی: برای قهرمانی 3 فینال پیش رو داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تاكید كرد این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر 3 فینال پیش رو دارد.

به گزارش نما به نقل از سايت رسمي باشگاه پرسپوليس، علي دايي در خصوص آخرين شرايط تيم فوتبال پرسپوليس اظهار داشت: با توجه به تعطيلي پيش آمده در رقابت‌هاي ليگ برتر اردوي خوبي را در استان مازندران داشتيم که طبق برنامه 2 بازي مناسب در چمن مصنوعي برگزار کرديم تا براي اولين بازي در سال جديد برابر داماش گيلان آماده شويم.وي داماش را تيمي خوب خواند که در ديدار برابر پرسپوليس از امتياز ميزباني برخوردار است و افزود:‌ بازي با توجه به شرايط تيم داماش و پرسپوليس بازي سختي براي هر 2 تيم خواهد بود.

«ما براي ماندن در کورس قهرماني 3 فينال پيش‌رو داريم که اولين آن را مقابل داماش برگزار خواهيم کرد»،‌ سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس با اين جمله افزود:‌ ما محکوم به کسب 3 امتياز اين بازي هستيم. من اميدوارم که در سال 93 بهترين اتفاقات براي پرسپوليس و هوادارانش رخ بدهد.

دايي با بيان اينکه در تعطيلات نوروزي ناچار به آماده‌سازي تيم خود است، خاطرنشان کرد: اين شرايط ورزش حرفه‌اي است. درحالي که همگان تنها قراردادهاي فوتباليست‌ها را مي‌بينند، اين نکته از نظرها دور مي‌ماند که آنها نمي‌توانند مانند ساير هموطنان خود از تعطيلات عيد استفاده کرده و در کنار خانواده‌هاي‌شان باشند.

وي افزود: ما فوتباليست‌ها مانند خيلي از ورزشکاران رشته‌هاي ديگر هيچ امکاني براي استفاده از تعطيلات و مرخصي نداريم. با اين حال من و شاگردانم تمام سعي و تلاش خود را مي‌کنيم تا با آمادگي کامل به رشت برويم و از ديدار برابر داماش با دست پر به تهران بازگرديم.

دايي در مورد اينکه گفته مي‌شود پس از اعلام راي کميته انضباطي درباره برگزاري ديدار داماش و پرسپوليس بدون تماشاگر احتمال دارد اين بازي با حضور تماشاگران انجام گيرد، اظهار داشت: من هم تا امروز هنوز نمي‌دانم اين بازي با تماشاگر برگزار خواهد شد يا بدون تماشاگر. البته ما سعي و تمرکزمان روي پيروزي در اين بازي است.

وي درباره مسئله واگذاري باشگاه پرسپوليس به بخش خصوصي گفت: ما هم اميدواريم بهترين اتفاق ممکن در اين‌باره به وقوع بپيوندد. در اين خصوص جلسات متعددي برگزار شد. دکتر خادم نيز تلاش و پيگيري زيادي در اين باره انجام داده که اميدواريم در سال 93 به سرانجام برسد.

۱۳۹۳/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...