نسخه چاپی

اهدای عیدی به زندانیان گچسارانی

رئیس اداره زندان گچساران گفت: 50 میلیون ریال عیدی در قالب كارت هدیه به زندانیان گچساران اهدا شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، افشین نارکی ظهر امروز اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و نام‌گذاری این سال به نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی توسط مقام معظم رهبری، مسئولین اداره زندان دوگنبدان اقدام به پرداخت وام اشتغال به زندانیان آزاد شده به شرط سه ماه حبس در زندان کرده است.

وی افزود: همچنین در روز عید نوروز 50 میلیون ریال در قالب کارت هدیه به خانواده‌های زندانیان با مشکلات مالی به عنوان عیدی اهدا شد.

رئیس اداره زندان گچساران تصریح کرد: در ماه پایانی سال 92 به مناسبت فرا رسیدن سال جدید کانون حمایت از زندانیان مالی غیر عمد سبد کالا در قالب برنج، روغن، قند، مرغ و... اهدا کرد.

وی ادامه داد: زندانیان متخلف ممنوع‌الملاقات به میمنت ایام عید بخشیده شده تا خانواده‌های آن‌ها بتوانند در ایام تعطیلات به آن‌ها سرکشی کنند.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده جهت آسایش خانواده‌های زندانیان برای ملاقات و ارتباط با آن‌ها افزود: اتاق‌های زندانیان مجهز به تلفن شده تا بتوانند به راحتی در هر ساعتی از شبانه‌روز با خانواده‌ها در تماس باشند.

نارکی اذعان کرد: کانون حمایت از زندانیان و جلوگیری از تخلفات در زندان با تهیه وسایل برای زندانیان جهت بروز خلاقیت‌های خود با ساخت صنایع دستی و تهیه بازارچه زندانیان زمینه سرگرمی و همچنین فروش صنایع دستی زندانیان را فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در صورت تقاضای زندانیان برای فروش در بیرون از زندان، صنایع دستی را در خارج از محیط زندان برای آن‌ها به فروش می‌رسانند.

این مسئول گفت: در شب عید به 158 زندانی مرخصی ایام تعطیلات تعلق گرفت تا روز‌های نوروز را در کنار خانواده های خود سپری کنند.

۱۳۹۳/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...