نسخه چاپی

شهادت مرزبان ربوده شده تایید شد

عکس خبري -شهادت مرزبان ربوده شده تاييد شد

گروهك تروریستی جیش العدل دیروز به دنبال تحقق نیافتن اهدافشان یكی از پنج مرزبان ربوده شده ایرانی را به شهادت رساندند. اداره كل اطلاعات سیستان و بلوچستان این خبر را تایید كرده است.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مدیرکل امنیتی استانداری سیستان وبلوچستان، اعلام کرد یکی از مرزبانان ربورده شده به شهادت رسیده است.

مرعشی افزود: خبر شهادت این مرزبان ربوده شده را اداره کل اطلاعات استان نیز تایید کرده است.

درجه دار جمشید دانایی فر جمعی پرسنل هنگ مرزی جکیگور شهرستان سرباز بود که گروهک تروریستی جیش العدل وی را با 4 سرباز وظیفه در حین خدمت در نوار مرزی در 17 بهمن 92 ربودند.

جمشید دانایی فر متولد 1366 شهرستان هامون سیستان و بلوچستان که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده بود.

قائم مقام وزیر کشور در این باره گفت: هر چند مقامات محلی استان سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان به گروگان گرفته شده ایرانی را به احتمال قوی صحیح می دانند اما هنوز دلیل متقن، مطمئن و موثقی که ما را به قطع و یقین برساند دریافت نکرده ایم .
حسینعلی امیری افزود:هنوز منبع موثقی این خبر را تایید نکرده است .
وی ابراز امیدواری کرد خبر صحت نداشته باشد اما اگر صحت داشته باشد بر روند مذاکرات دیپلماتیک که در این خصوص میان ایران و پاکستان در حال انجام است تاثیر خواهد گذاشت و آن را سخت خواهدکرد .
قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد : با توجه به اینکه پنج مرزبان به گروگان گرفته شده ایرانی به خاک پاکستان منتقل شده اند و از زمان ربایش تا کنون در این کشور نگهداری می شوند ما در انتظار مواضع رسمی دولت پاکستان هستیم .

۱۳۹۳/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...