نسخه چاپی

حریفان احتمالی ایران در مرحله حذفی

با قرعه كشی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا حریفان احتمالی ایران در مرحله حذفی این مسابقات مشخص شدند.

به گزارش نما به نقل از فارس، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا 2015 استرالیا ظهر امروز قرعه کشی شد و 16 تیم حاضر در این رقابت‌ها در 4 گروه 4 تیمی حریفان خود را شناختند.

تیم ملی کشورمان در این رقابت‌ها که از 19 دی‌ماه امسال آغاز خواهد شد در گروهی تقریبا راحت در گروه C با تیم‌های امارات، قطر و بحرین همگروه شد.

تیم ملی کشورمان در نخستین دیدار خود در این رقابت‌ها در تاریخ 21 دی‌‌ماه امسال به مصاف بحرین خواهد رفت تا پرونده حضور تیم ملی کشورمان در جام ملت‌‌های آسیا رسماً با این دیدار باز شود.


برنامه کامل دیدارهای تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا 2015 به شرح زیر است:


21 دی:

ایران - بحرین (ورزشگاه ملبورن)


25 دی:

ایران - قطر (ورزشگاه استرالیا)


29 دی:

ایران - امارات (ورزشگاه بریسبان)


در مرحله یک چهارم نهایی تیم‌های اول و دوم گروه‌ A به صورت ضربدری با تیم‌های اول و دوم گروه B دیدار خواهند کرد و تیم‌های اول و دوم گروه C به صورت ضربدری با تیم‌های اول و دوم گروه D دیدار خواهند کرد.

بر همین اساس تیم ملی کشورمان در صورت صعود به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های گروه D برود که به این ترتیب یکی از 4 تیم ژاپن، اردن، عراق و قهرمان چلنج کاپ 2014 در این مرحله با ایران دیدار خواهند کرد.

نکته قابل توجه اینکه تیم ملی ایران در 5 دوره اخیر این رقابت‌ها به صورت پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی با کره‌جنوبی دیدار کرده است که با قرعه کشی انجام شده در رقابت‌‌های دور جدید، دیگر خبری از دیدار سنتی ایران و کره در مرحله یک چهارم نهایی نخواهد بود و دو تیم در صورت صعود به مراحل بالاتر باید انتظار هم را بکشند.

شانزدهمین دوره جام ملت‌های آسیا نوزدهم دی ماه سال 1393 آغاز می‌شود و روز یازدهم بهمن با دیدار فینال به پایان خواهد رسید، ضمن اینکه قرار است بازی‌های این دوره جام ملت‌های آسیا در 5 شهر سیدنی، ملبورن، کانبرا، نیوکسل و بریزبین برگزار شود.

۱۳۹۳/۱/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...